In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

12 February, 2009

Kad Kahwin !

Kad Kahwin....
Aduhhhhh kad kahwinku masih x siap2 lagi...
By next week baru siap print...kesian sama saya kan?
Mmglah kalau ikutkan lambat lagi kan...tapi kalau boleh aku dah nk serahkan pada parent aku awal2...x der lah dieorang pok pet pok pet bising ngn aku....
Untuk tempahan kad kahwin aku ni, aku dah lantik sorang designer...
Kawan aku & P jugak lah...


Skrg ni aku dah bagi sepenuh kepercayaan pada die tuk designkan kad kahwin aku...
Tadi aku g tgk die design kad kahwin aku...
So far mmg mangagumkan...bagi akulah...Aku cukup berpuas hati ngn keje die...
Sgt teliti & cantik u kad i tuh...
Cuma masih belum siap sepenuhnya lah....


Nways bawah ni aku publishkan contoh / sample kad kahwin aku...
Ala lebih kurang macam ni lah...tapi cuma design bahagian depan tu lain sikit...
Aku punya so simple & nmpk sgt elegan okkkk!!!
Me luff it so much...Ni ucapkan THANK's A LOT to Brother Chico Daniel...
Keje tangan lu bro sgt superb....thank you...






So kwn2, nti kalau kad aku yg sebenarnya dah siap aku tepekkan dlm blog ni k....Then barulah aku passkan or poskan pada u all semua k...Aku sgt excited ni sebenarnya. X sabar nk tgk kad aku siap nti....


Nota : Pada yg jauh2 tuh, silalah bagi alamat korang yer....Senang aku nk poskan nti..huhuhuhuhuhuhu