In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

13 February, 2009

Friday again...

OMG it's friday again...
Aduhhhhh begitu pantas masa bergerak kan...
Dan aku of course la tgh menghitung hari skrg ni...
X lama da ni...


Pagi tadi kuar umah jam 8.00am...awal kan?
Saje aku kuar awal...sbbnya aku nk check minyak hitam & air kete aku...
Ptg ni pas keje nk terus balik Seremban....huhuhuhuhuhuuuuu
Miss so much ngn little Imran...
Pas dah check semua, aku pun gerak ke office...
Tapi hari ni jalan SESAK lah plak....Aduhhhhh dari simpang Kg Dato' Harun tu dah mula sesak okkk...
Eiiiii rimas betul la pepagi dah sesak teruk mcm ni...
Tapi nk buat mcm mane aku redahhh jer lah...


So sampai office jam 8.35am...
Office masih x bukak lagi...Aku tggu lah kat luar a few minute...
Dlm 8.40am mcm tuh, Mr Then sampai bukak office...
Then aku terus buat breakfast...makan roti bakar jer pagi tadi.


Sejak smlm aku dtg office keseorangan...uhuks!!!
Buah hati aku outstation lah...Pegi kuantan & Terengganu...
Tapi hari ni dah balik PJ dah...cuma x jumpa die sbb aku terus balik kg....
But he's promise me nk bwk pegi cari cincin nikah this sunday....
Huhuhuhhuhuhuhu sgt x sabar okkk...
Ala kami nk g survey je dulu...Nk cari yg kami berkenan dulu...
Tapi kalau dah terpikat & dapat plak offer harga murah....
Ape nk tggu lagi kan???
Harus beli terus.....hihihihihiiihihiiii


Aktiviti aku esok nk cat bilik...aku nk cat warna PEARL WHITE.
Pastu baru lah aku start pasang WALLPAPER plak...
Hurmmmmmm x sabarnya nk tgk bilik tu berubah wajah esok...


Rasenya setakat ni jer nk cite...mcm x der idea plak...
Nk sambung buat keje...Tadi mengantuk la, tu yg update blog kejap....hiiihiiiiii
So, see U all on monday k...
Have a nice weekend.....