In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

04 February, 2009

Harith Imran ~ 43 days

Hari ni Imran dah genap 44 hari..So maknanya ibu die last day tuk berpantang.
Esok, ibu die sibuk nk berjalan. Nk lepaskan geram katenya....
Smlm aku ader amik gmbr2 imran masa umur die 43 hari...
Saksikanlah...sungguh comel !





Ni Imran baru lepas mandi. baju tu baju baru...dah boleh pakai dah sbb badan Imran dah besar. Dulu pakai baju new born size pun besar kat die. Skrg new born punya baju pun dah muat2 badan jer...Badan Imran mmg kejap jer besar...




Ni nangis sbb nk susu...Ibu Imran tgh bersms ngn ayah die...aku plak sajer je bagi die nangis...huhuhuhuuhu..teruk betul Mak Long die kan?. Comel kan bila Imran nangis.





Mase ni sebelum mandi. Die tgh syok tido. Amik gmbr pun die x heran langsung...Aku picit2 pipi die yg gebu tu pun die x heran langsung...



Tgk tu pipi si Imran yg debab...mahu aku x geram bile tgk. Tu yg aku suka cubit2 pipi die...Imran rimas kalau aku kejekan pipi die...huuhuhuhuhuhuu..



Jumaat ni, Imran akan balik umah nenek sebelah ayah die plak. X lame pun. Cume 2 hari jer. Imran nk lawat nenek die kat Palong 4, N9...Pastu ahad pagi die balik umah mak aku balik...Mesti mak & ayah aku kerinduan nti. Diorang bukan boleh berenggang ngn Imran...So, ahad aku boleh lah main ngn Imran kejap...Petang tu kene g jemput Encik P saya plak di LCCT...Die ke langkawi from Saturday tu. Ader company event kat sane selama 2 hari 1 mlm. Ahad ptg die balik...So nak x nak kene amik P kat airport...Nasib baik isnin tu cuti kan. Boleh la rest kat umah...sambil tu aku nk mengemas serta pack baju siap2 dlm kotak. Mane baju yg jarang2 aku pakai aku nk pack siap2...nti senang nk pindah pas kawin. X der lah badan aku kepenatan....betul x???


Hurmmmmm k lah...tu jer nk story...Esok aku ingat nk masak udang galah yg bebudak ni pancing malam tadi...Tapi masih x tatau nk masak ape?...Masih tgh fikir nk masak ape....huhuhuhuhuhuhu...Dlm kepala otak aku ader 4 resepi ni.


  • Sambal udang
  • Masak lemak cili padi campur kacang buncis
  • Masak kari
  • Goreng kunyit


Any cadangan yg boleh menolong aku????

K lah, tu jer....see ya!!!