In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

27 February, 2009

Kitten !!!



Hello....
Ok entry ni aku tulis sbb aku sangat merindui my lil' kitten, si Sonia & si Sonet...
Hurmmmm hampir 2 minggu x jumpa die...
On 03 Mac nti Sonia akan di berikan 2nd dose di klinik haiwan kat Salak Tinggi.
Hari tu aku keje...So aku minta bantuan my sister tolong hantarkan...
Skrg ni Sonia sgt2 lasak okkk!!!...
Mmg mcm kucing jantan..x reti duduk diam.
Tapi sejak NEMO pergi, die mcm senyap sikit...Tapi kejap jer adik aku ckp...
Pastu dah mula balik perangai lasak die....


Sonia skrg minum susu DUCTH LADY okkkk...
X nak susu yg khas for lil' kitten tuh...Eiiiii cerewet betul.
Pagi2 wajib minum susu, then petang minum lagi....
So next week aku akan balik Seremban kejap nk hantar semua brg2 hantaran aku...
So nti boleh lah main2 ngn Sonet & Sonia kejap...lepaskan rindu jer...


Now aku tgh cari persian kitten...x kisah lah warna ape...Ada sape2 nk jual pada saya???
Kalau nk sedekah pun ok jugak....Saya terima jer....lagi saya suka...huhuhhuhuhhuuuu