In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

07 February, 2009

Masa berjimba...

Weeehhhhhhhoooooooo....
Hari ni nk g berjimba di Bagan Lalang ngn my officemate...Bukan buat ape pun.
Cuma g makan seafood jer.
Pepagi tadi aku g hantar P ke LCCT.
Flight die jam 10.35 pg. Tapi kene stand by sane awal gilooo...
Mengantuk aku dibuatnya.


Lepas dah check in bag2 semua, kami g breakfast jap kat Asian Kitchen.
Boleh tahan gak harga makanan kat situ...X der lah sedap sgt pun. X byk pilihan kedai makan pun. Yg ader cuma Mc Donald, Asian Kitchen & Coffee Beans...
Food court die jauh sikit. Gara2 malas nk berjalan kami g ke Asian kitchen.
Aku cuma makan donut jer. Malas nk makan berat2 sbb malam ni nk makan byk....huhuhuhuhuu
Pas P dah masuk dalam aku pun balik ke office.
So skrg ni aku kat office...Sambung buat keje balik.
Nti sharp pukul 1 aku nk balik umah tukar baju...Janji ngn dieorang dlm pukul 3 kiteorang gerak ke Bagan Lalang....


Oklah, nti aku update lg k....
Isnin kan cuti sbb replace for thaipusam on sunday...
So selasa aku akan update k...Insyallah.

Selamat bercuti !!!