In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

23 February, 2009

Bagan Lalang Again ?

Last Saturday, aku ikut Khaty g Klang sbb nk tukar tayar kete die.
So, pas keje terus balik hantar kete kat umaj..
Then Khaty amik aku kat umah...Ona pun ikut sekali.
Sebelum tu, jumpa Midi sbb kami x tau kedai tayar kat Klang tu.
Midi tolong tunjukkan kedai tayar tersebut...


Sampai sana dlm pukul 4 kot...Then kiteorng tggu Khaty tukar tayar baru kete die...
Masa on the way ke kedai tayar tu Khaty ternmpk lah signboard tertulis GOLDCOAST MORIB RESORT....terus die ckp nk g makan seafood kat Bagan Lalang...Kira dah dekat lah tu.
Aku & Ona x kisah pun...So, aku terus booking seat kat restoran yg aku g awal bulan lepas.



Masa tgh tggu Khaty tukar tayar kete die, aku bosan kan...so aku amiklah gmbr si Dania ni.Ni gmbr princess Midi & Kak Sha...






Abis jer tukar tayar kami gerak from Klang around 5.20 pm mcm tuh...
Kebetulan Midi & Family nk join sekali...Aku x kisah..Ikut jer.
Perjalanan memakan masa hampir 2 hours...Rase mcm jauh jer ikut klang ni...
Si Khaty bwk kete cukup laju...kecut perut aku duk depan. Tu semua gara-gara kami kelaparan...huhuuuuhuuuuu


Sampai sane hujan plak...So x leh la duk tepi laut. Sbb pertama Midi bwk his little baby, Rifqi....Takut kesejukan plak kene angin laut.
Antara menu makanan kami malam tuh...

  • Kerang Bakar
  • Udang Goreng Kunyit
  • Sambal Sotong
  • Pepahat Goreng Cili
  • Siakap 3 rase
  • Kailan Ikan Masin

Byk kan...Makan 5 orang jugak...Aku amik Nasi Goreng kampung...Kali ni nk cuba nasi die.Nasinya not bad jugak....Mmg kenyang sgt2 malam tuh. Tengahari x makan langsung cuma minum air soya. Malam plak kasi balun makan byk2...Aduhhhhh mmg x larat siot.
Bwh ni antara gmbr2 kami makan....


Antara lauk2 yg kami order....sedap tuh...



Udang goreng kunyit pun best....Mmg fresh rasenya




Kak Sha, Rifqi & Midi....



Ni die his little baby...Dah debab dah pipi die...Comel kan. Mmg sebijik rupa PAPA die....




Ona & Khaty tgh syok makan...Si Dania asyik lah duk tgk Untie Ona die makan....Mgkin die ckp, untie mmg kuat ckp lah...hihihihihihihii




Tu die Dania..Nk posing tapi terlelap plak matanya...Comel betul la Dania ni...





Me & Kak Sha....Dah selesai makan. Perut tgh sendat sangat....



Tu die aktiviti aku bulan ni...Asyik makan seafood jer...ish ish ish.
Kata diet....Tulah, tapi berat aku tetap maintain ok. X naik & x turun...