In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

18 February, 2009

Doogift...

Hello...
Well as u all know x lama lg aku nk kahwin kan???
Macam2 perasaan yg menerjah dlm diriku skrg ni...
Ada rase takut, berdebar-debar, gembira, sedih & mcm2 lg lah...
Tapi skrg ni aku tgh stress sedikit sbb sibuk membahagikan masa for keje aku
& persiapan HARI BAHAGIA ku...


Entry kali ni pasal DOORGIFT....doorgift utk sape?
Sebenarnya aku nk cite pasal doorgift for my bridal shower nti...
Aku & kwn2 lain akan buat di Suite Condotel @ A'Famosa, Melaka...
Amboi tempat bukan main lagi...Nways TQ kpd Marina sbb sudi menaja tempat for my bridal shower nanti...Thank's again...


Insyallah on 28hb Feb 2009-01hb Mac 2009 (Sabtu & Ahad) tarikhnya...
Segala persiapan aku serahkan pada HOST aku iaitu Cik Khaty...
Everything die yg akan settlekan....Hurmmmmmm thank's Khaty....
Yelah sbb bersusah payah arrangekan everything for me & kwn2 yg lain...
Walaupun baru jer kenal Khaty ni (Hampir 1/2 year jugaklah). Tapi aku senang berkawan ngn die. die...Seorang yg berdikari, baik hati, funny, jenis x kisah (mcm akulah) & happy go lucky.
Aku sgt senang kwn ngn ko Khaty...hopely akan berkekalan k...


Ok...skrg ni masih pening kepala nk bagi ape pada mereka yg hadir nti...
Ala aku nk bagi sebagai tanda KENANGAN jer...
Tapi tulah masih memikirkan ape yg sesuai nk bagi pada dieorang nti....


Aku dgr Khaty buat mcm2 games for us...
Termasuklah mengenakan aku....Nways aku jenis x kisah sgt...
Janji x melampau lah kan...Aku ok jer....


Aku ingat esok nk pegi cari DOORGIFT tu lah....
Mggu depan x sempat sbb kat office skrg ni melambak-lambak keje nk buat...
Kan bulan depan ade BIG EVENT akan berlaku kat company aku ni...cewahhhhh...(company boss aku lah). So aku kene pandai bahagikan masa utk keje & hal2 perkahwinan aku....


K lah...nti sambung lg k...
Salam semua !