In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

26 February, 2009

Finally...





Yessss...
Finally selasa lepas aku berkesempatan tuk menonton cite GENG : Pegembaraan bermula... di GSC Summit, USJ.
Ceritanya mmg kelakar sampai aku tergelak kuar air mata.
Ada lah scene2 die yg mmg kelakar...
Satu lg 2 little boys, Upin & Ipin very cute...Aku suka ngn suara dieorang...


Tapi yg gelak beria-ria cuma aku & Lina jer....En Man & P hanya senyum2 jer...
X kelakar ke?
Paling suka aku tgk


Scene si Upin & Ipin melompat-lompat atas kulit kayu balak tu..sampai si Rajoo tu ckp " Ingatlah masa depan kita upin !". Tu mmg aku gelak sakan ngn Lina....


Satu lg masa scene dieorg larikan diri ngn ular tedung tu...Mase adegan slow motion yg batu terkene ujung jambul si Upin...Mase tuh lah aku gelak sampai kuar air mata aku....Ya allah mmg kelakar gile scene tuh....So kepada sesiapa yg belum tgk lg movie ni pegilah tgk...X rugi pun.



Selamat Menonton yer....