In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

20 February, 2009

Kad dah siap....

Weehhooooooooo....
Aku sgt seronok ni....Smlm kad kahwin aku & P dah siap...
Hurmmmmm alhamdulillah setelah pelbagai cabaran aku tempuhi sepanjang proses penghasilan kad kahwin aku tuh, akhirnya siap jugak...Nways thank's alot to Chico Daniel & Car9 kerana bersusah payah menyiapkan kad kawin aku tuh.....


So, smlm pas jer abis keje aku & P bergerak hantar kad2 tu balik Seremban....Ayah aku dah bising2 sbb kad aku lambat siap...Nk wat mcm mane kan...Dah siapnya hari khamis..Bukannya dieorang print kad aku jer...Melambak-lambak lg kad org lain nk print kan?...So aku balik lah sekejap hantar kad2 tu semua...Then balik PJ dalam pukul 8 lebih mcm tuh....



Hari ni, aku dah siap agihkan pada kwn2 aku kat office....siap pesan suh dtg dua dua majlis sekali....hihihihiihiiii...cuma yg belum dpt my CEO, my MD, Mommy to be, Rinie & her hubby.....X per2, petang ni Rinie dtg office...X sabar nk jumpa Rinie...dah seminggu lebih x jumpa Rinie....Aku nk tgk WAJAH terbaru Rinie....termasuk lah her tummy...huhuhuhhuhuhuuu...Ok rinie, kalau terbaca entry ni jgn lupa yer cari kak effa...hihiiiiiiiiii



Bwh ni kad sebenar aku.....



Yg ni belah aku punya....Mula2 nk pilih warna merah tapi x cantik sbb belakang tuh warna purple...so mcm x masuk jer warnanya...Last2 Aku bagitahu my designer tu suh letak jer warna silver....atleast ngam lah jugak kan???






Yg warna PURPLE ni belah P punya...aku suka warnanya tu...





So, pada blogger sekalian sila hantar ur's address to me...senang aku nk jemput korang semua hadir ke majlis aku nti....And for kwn2 lama aku, ex pekerja di WorldWellness dulu pun aku akan jemput sekali....Walaupun korang dah x keje kat sini, tapi aku ttp ingatkan korang semua walaupun korang x ingat kat aku....hihiiiiihiiii....Nti kad akan menyusul kemudian k


Ok lah...salam ketemuan lagi yer....