In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

16 February, 2009

Dtg Umah???

Smlm bakal parent in laws aku dtg ke rumah ku....
Dieorg dtg tuk hantar duit belanja or duit hantaran aku...
So sabtu petang tu ayah aku siap sembelih 3 ekor ayam tuk dimasak lemak cili padi...
So aku pepagi dah mula busy kemas rumah...
Then terus tolong mak aku memasak di dapur...


P informed pada aku nk dtg dalam pukul 2 mcm tuh...
So sempatlah lunch umah aku kan...
Aku ingat pukul 2 baru gerak ke umah aku rupe-rupenya dieorang sampai pukul 2...
So aku pun siapkan hidang atas meja...
Masa perbincangan ttg hal2 perkahwinan aku, aku x berapa dgt sgt pun...
Ni antara org2 tua punya perbincangan jer...
Tapi adik aku ader jugak...saje menyibuk pastu report kat aku...


Hari tuh, P & parent die hantar semua duit hantaran aku...
Maknanya time nikah nti x der dulang for duit hantaran sbb dah hantar awal2....
Pas dah bagi semua duit, barulah dieorng makan ramai2.
Pss makan sambung sembang lagi..aku ingatkan sembang pasal ape...
Rupe-rupenya cite pasal mancing plak....
Aku ingatkan apelah yg dieorang bincangkan...rupe-rupenya cite ttg pengalaman memancing....





Tu die abah P & makcik P (acik Imah). Tgh syok bercerita pengalaman memancing...Mak P duk atas kerusi sebelah mak aku...x der gmbrnya plak...Mmg aku x teringat langsung pasal amik gmbr ni...Ni pun masa dieorang dah selesai makan barulah aku teringat nk amik gmbr....hihihihiihihihi



Gmbr ni gelap sikit...Yg tgh meninggung dagu tuh BAKAL ADIK IPAR aku...Hanif. Adik P yg tersgtlah manja.....Masa mula2 kenal mmg susah sgt nk dgr suara Hanif ni. Skrg ni amik ko....bila berckp x reti nk berhenti plak tuh....




Jam 4.00 mcm tuh, P & his family berangkat pulang...
Sebelum balik, parent P siap ajak aku g mydin mall @ Subang tuk beli cincin batal air sembahyang...Aku ckp ok jer...So dieorg balik dulu, then pas asar barulah aku plak gerak balik PJ...


Itu cite pasal parent P dtg umah hantar duit hantaran aku...So, skrg ni aku tgh busy ngn keje2 kat ofis...X fikir langsung pasal hal2 kahwin aku...Kesian aku sbb lg seminggu before my big day ada company event. Aduhhhhhhh mmg byk keje kene settlekan...So dalam masa yg sama aku terpaksa fikirkan ttg keje2 aku kat ofis serta hal2 perkahwinan...Mmg aku sedikit stress lah.


Nways aku akan cuba handle hal2 ni dgn sebaik mungkin...
Takut hilang SERI plak nanti....huhuhhuhuhuhu



Klah, that's it....see you on the next entry k....