In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

27 February, 2009

.....

Hi semua....
Skrg ni aku termalas plak nk update my blog...
X tatau lah kenapa?...Mmg aku malas gile nk update...Keje aku x siap2 ni.
Dah siap satu, tmbh sampai 2 3 keje...Aduhhhhh geram betul...
Dah pepagi tadi mood aku hilang...
Somebody telah menghilangkan MOOD aku...eiiiiii tension betul tau...
Sebelum ni pun ade jugak yg buat aku bengang tahap GABAN....tapi dah reda sikit...
Tup tup ....pagi tadi ada sorang ni tetibe sound2 aku plak...
Nk mampus ke ape???...kan KASAR ayat aku tuh...
Sabar aku ada levelnya okkk!!!!...



Skrg ni aku dah COOL sikitlah...
Continue buat keje macam biase. Ni pun mcm terajin sikit jer update blog aku...
Hari ni dapat claimm.....Yaaahooooo bolehlah bersuka ria...huhuhuhuhuhuuu
Byk gak lah...Boleh lah buat belanja tuk g Melaka esok....hihiihihihiii
Ohhh ya...Esok sampai ahad aku berada di Melaka for my bridal shower...
X sabar nk tggu esok hari ....x sabar jugak nk main game yg Khaty organise pd kami semua.
And x sabar nk g UMBAI...makan ikan bakar...huhhuhuhuhuuuu
Makan lagi???....x per selagi boleh makan kita makan k...hihihihihiiii


K lah, itu jer....Tggu next week aku update blog aku k...