In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

04 February, 2009

Sireh Junjung

Hello fellas...
Hurmmmmmm mcm dah lame jer x updated blog aku ni.
Naik bersawang dah ni. Smlm aku on leave...settlekan borang2 pernikahan aku. Finally smlm aku dah serahkan pada Imam tuk dia punya simpanan. Aku dah booking siap2 imam tu for my majlis nti. huhuhuhuuu...settle satu keje. Next week nk balik cat umah plak...Aduhhhhh sgt busy lah skrg ni. Bapak aku dah bising2 sbb almost every weekend aku balik...Die risau aku drive sorang2. Ala bukan bawak laju2 pun...Tapi tulah kan, malang x berbau..Kalau berbau senang plak nti kan???


Ok...skrg ni aku akan bercerita ttg persiapan aku tuk HARI PALING BERSEJARAH dalam hidup aku...Kalau korang bosan x payah lah bace..Maybe korang akan naik meluat plak. Nways bagi aku, aku x kan rase bosan sbb aku lagi excited nk bercerita...huhuhuhuuuhuuuu...ni aku nk cite pasal gubahan sireh junjung....Korang pun tahu tema belah aku merah & putih. Then sebelah P plak purple & white....So, dah mula cari idea mcm mane nk gubah nti...So bwh ni antara gubahan yg berjaya menarik perhatian aku....


Jeng jeng jeng jeng.....





Aku suka design yg atas ni...Nmpk cantik & exclusive kan???...Hurmmmmm mcm x sabar plak nk gubah...huhuhuuhuhuhuhuu




Yg ni pun aku suka..Sgt simple but me luff it so much...Nti aku ingat nk gubah mcm ni lah plak...Aduhhhhh sudah pening lah... Ala aku boleh combinekan gubahan atas ngn yg ni kan....Bukan susah pun cume tukar jer susunan bunga serta bunga mcm yg atas tu.




Yg ni pun aku suka...Mane satulah aku nk ni...X per2 nti aku cuba gubah ngn ketiga-tiga design yg aku dah berkenan ni....Hopely akan cantik lah kan???




Untuk hantaran yg aku nk bagi pada Encik P saya, aku sendiri akan gubah mengikut citarase aku....So, aku nk hantaran tu nti akan nmpk exclusive & vogue gituuu...hihihihihiihihii. Yg belah P nk bagi aku plak, aku akan minta bantuan my bestfriend tuk gubah...Aku x nak susahkan bakal mentua aku tuk gubah...Kesian die nti. Kira nti aku akan siapkan hantaran tu & nti cume tinggal letak jer atas dulang. X payah bakal mentua aku pening2 kepala lagi pasal hantaran.


Oklah...tu cerita pasal sireh junjung. Esok aku akan updated pasal lain plak k...

A.D.I.O.S