In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

18 February, 2009

Honeymoon...

Hello fellas...
Today nk cite pasal HONEYMOON....
Hurmmmmmmm....perlu ke pasangan yg baru kahwin pegi HONEYMOON?
Ape pendapat korang semua?
Ada setengah ckp perlu pergi sbb dapat berdua-duaan jer...maksudnya berehat selepas penat di menguruskan MAJLIS PERKAHWINAN...
Ada yg ckp x payah pun x per...sbb kat mana2 pun boleh honeymoon termasuklah kat umah...
Ada yg ckp suka hati nk pegi or x pegi...
Ada yg ckp MEMBAZIR....& mcm2 lah.


Bagi aku plak...aku x kisah sgt. Sbb aku & P kat mana2 pun boleh honeymoon.
Tapi memandangkan kahwin tuh sekali seumur hidup, aku & P dah tempah pakej honeymoon kami....Smlm aku dah siap2 beli flight ticket & tempah resort yg bagi aku tersangatlah aman damai & cantik okkkk...Kami pergi pun sbb kami ni keje 1 office & 1 department plak tuh...Masing2 kalau dah start keje balik confirm x kan dpt cuti lama2 nti...


Kami akan berlepas ke Tuuuuuutttttt (tempat honeymoon dirahsiakan dulu ye. Bagi menjaga keselamatan kami berdua...hahahahahah poyo jer) pada awal april 09. Kiranya kali ni aku akan bercuti paling lama setakat ni....Selalunya paling lama pun 1 minggu, tu pun dah risau pasal keje....Kali ni aku bercuti kahwin & honeymoon selama 2 1/2 minggu...lama tuhh....Amik ko! Sekali cuti punya lah lama....Tapi pastu susah nk cuti tau.


Skrg ni aku tgh menghitung hari bahagia aku....X sabar rasenya nk jadi isteri yg solehah pada Encik P saya...huhuhuhuhuhuu...

K lah itu je lah....