In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

12 February, 2009

My Bridal Shower....

Okkkk...let me tell u all about the entry kali ni...
Hujung bulan aku bercadang nk buat my bridal shower @ A' Famosa, Malacca...
So, aku ade lah jemput beberapa kawan2 aku tuk memeriahkan my bridal shower nti...
Nways skrg ni aku dah lantik KHATY jadi aku punya HOST on that day...
So far Khaty dah prepared all the programme...
Bagus bagus bagus Khaty...X rugi & x menyesal aku lantik die sbb die dah tahu nk buat ape...
Cume part aku kene sediakan DOORGIFT utk mereka yg hadir....


Setakat ni, aku masih memikirkan DOORGIFT tuh...
Aku x tahu nk bagi ape sebenarnya...Hurmmmm aku nk mereka jadikannya sebagai KENANGAN nti....
So x der lah sia-sia aku buat my bridal shower tuh...
So far, Khaty informed to me yg dia ada arranggekan sedikit GAMES...
Mereka yg sporting jer aku jemput...
Kalau sape2 yg x sporting & byk songeh serta x open minded aku x jemput...
Nti buat aku makin serabut plak...


Syarat2 serta Terma utk JOIN :

  • Women only
  • Sporting
  • X malu2
  • Open Minded
  • Happy Go lucky
  • Attire wajib ikut tema...(merah & hitam)


Setakat ni aku & Khaty dah pilih theme for that day...
Aku dah SETUJU ngn cadangan Khaty...
Theme malam tuh adalah MERAH & HITAM.....huhuhuhuhuhuh sooo elegant kan???...eiiiii x sabar nk tggu hari tuh nti...
So aku serahkan pada Khaty tuk arrangekan semuanya...
Setakat yg dtg baru 6 org...Aku ingat nk panggil 8 orang jer...
Pasal penginapan plak, Ummi Syaurah yg SPONSOR.....thank's darling...
Aku sgt2 berbesar hati....



Sape2 nk join pastikan anda memenuhi SYARAT serta TERMA seperti di atas tuh yer...K lah, itu jer nk cite...