In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

20 January, 2009

Baju sanding ....

Last saturday aku kan g fitting baju...
So, pas keje terus ke bridal shop tuh...Cuaca hari tuh sgtlah panas okkkk!!!!
Dlm 2 lebih kami sampai...Sampai jer terus pilih lg sekali baju2 tuk sanding belah aku & P sekali.
Pas dah berkenan aku g lah test dulu....And aku sgtlah terkejut sbb baju2 yg aku cube sebelum ni semuanya dah muat2 kat bdn aku....Aku sgt sukeeeeeee...


Kira byk jugaklah penurunan berat badan aku ni....Huhuhuhuhuhuhuuuuu
Mula2 test songket white & gold. Baju mmg besar giler...So, k.Ina tu tolong sematkan pin supaya nmpk suitable ngn badan aku tapi aku rase x selesa sebab nmpk mcm baju pinjam jer....besar sgt
Then P pun ckp baju tu x cantik...Then aku test lah yg warne white & silver....Cantik baju tuh. Mcm dressing & kainnya kembang payung...me like it!


Baju tu mmg muat2 kat bdan aku...Then tunjuk kat P. Then terus ckp cantik...So, sanding nti aku pakai songket white & silver....Then aku try songket merah plak...Kononnya nk pakai time potong kek sebelah malam plak....Sgt simple baju die tapi aku suke sgt....Last sekali baru lah pakai baju warne purple & gold plak....Baju ni tuk majlis bertandang ke Umah P on 29 Mac.



Aku x lah amik gmbr2nya, nti x suprise la plak....huhhuhuhuhuhu...Kalau nk tgk jugak kenelah pegi kenduri kawin belah aku nti yer...Mase tuh tgk lah puas2. Aku x marah punye...huhuuhuhuhuhuuhu...Bwh ni gmbr2 kasutnya jer aku publishkan.





Ni lah die kasut-kasutnya....yg merah tu cantik kan????





Ni tgh pilih design tuk pelamin...Aku pilih yg simple & menarik....





Antara koleksi2 baju pengantin yg ada di Pesona Anggun Bridal....




Kak Ina tgh cari kasut2 yg akan aku pakai mase majlis aku nti....