In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

30 January, 2009

X Best betul lahhhhh

Haluuuuuu...
Kali ni aku nk comment sikit pasal ending cite PUAKA NIYANG RAPIK pada slot di TV3 malam tadi....aduuuuhhhhhh mmg x ngeri n seram pun ending die...Tok Dalik tu mati mcm tu jer.
Ala ingatkan mati ngn care paling tragis....


Then, mase Ustaz Amirul berlawan ngn Tok Dalik tu, siap nmpk lagi tali tergantung kat belakang Ustaz Amirul....Mmg nmpk. Termasuk lah scene yg toyol belaan Tok Dalik tu gigit Tok Dalik. Siap nmpk dua tali kat belakang die....Ala mcm mane ni...Langsung mencacatkan cite tuh. Nways cite tu dah habis pun. Mula2 aku expect ending die mesti gempak & bestlah kan, tapi hampehhhhh...bukanlah aku x sokong industri tanahair kite tapi dieorang kene byk belajar lagi senang ckp....betul kan?


Ohhhhh dah lah comment2 ni...Smlm lepas keje aku hantar kete aku balik umah. Then P jemput aku tuk join dieorang g mancing udang kat Sri Manja. Aku saje menyibuk jer. Bukan tahu sgt memancing ni...Suka2 jer nk g tgk. Tapi syok gak kalau udang asyik makan umpan...Smlm kami berjaya membawa pulang 9 ekor udang harimau...tahniah tahniah....So, pagi tadi my boss buat sambal udang...makan ngn nasi lemakk....Sodap betul!


Hari ni betul2 mengenyangkan aku tau...Breakfast makan roti bakar. Pastu boss suh makan nasi lemak ngn sambal udang....Lunch nti Cik Ona masak gulai ayam plak...Ya allah mmg kekenyangan aku hari ni...Alhamdulillah rezeki tuhan bagi kan...Nways thank's to my boss & Cik Ona....


Mlm ni kami akan g berperang....Weeehhooooooo bestnya. Aktiviti riadah yang paling best ni. Kami akan bermain paintball di Pusat Rekreasi Subang...Kalau x silap akulah. So, games start jam 8.00 malam ni...Yg dtg join cume 10 org jer kot. Kali ni dieorang amik yg 2000 bullets. So, seorang akan dapat dalam 200 bullets...Mase kat A'Famosa hari tu, setiap sorang hanya dpt 50 bullets jer...tapi kali mmg banyak tuhh...200 bullets.... Byk tuh...Kira puas lah menembak nti. Aku mmg x sabar nk g main ni. Ni kalau bapak aku tahu, mampuihhhhh kene bebel kat die. Ayoooooo, den ni dogil sikitlah....Ala aku saje suka2 jer. Bukan main tembak betul2...Main tetap main, tapi aku tetap ingat pesan ayahku....huhuhuhuhuhuhuhuu...


Esok aku akan publishkan gmbr2 die k....rasenya tu jer kot. Esok aku update k...
K bla dulu k.....