In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

12 January, 2009

Dinner (Part 2)

Dinner tuh, kami organized some performance from all staff...Malam tuh kami panggil Malam Sehati Berdansa.
So kami telah dibahagikan kepada 5 group....Kami kene pilih lagu sendiri & kene menari mengikut lagu yg telah dipilih....


Bwh ni antara kumpulan yg bertanding.....




KUMPULAN MOMOK...Lagu Aci Aci Buka pintu.....Suke tgk si Cat yg bersungguh-sungguh menari & berlakon....cayalah Cat!





Ni plak group 'WAH TERLEBIH SUDAH'.....sgt obses ngn Stacy. Malam tuh lagu pilihan dieorg ialah Aku Stacy....Sgt lincah & cool jer persembahan dieorang.





Ni plak group 'AMAZING DANCERS'....mula2 lagu ala2 disco tapi pas bukan rain coat tuh, dieorang siap menari Tango lagi...dasat2 staff Dato' Dr. Noordin Darus ni....Mmg berbakat mereka ni...





Yg ni plak group 'Da BOMB'....Group Mr P saya...Pilih hip hop....Nways sgt enjoy ngn persembahan dieorng. Walaupun ade 2 org hot mummy tapi mereka sgt sporting & enjoy.



Bawah ni plak, kumpulan aku....Diberi nama CHALTE CHALTE. Tema mmg lagu bollywood. Kami amik Medley song...Lama gak lah. Hampir 6 minit kami bertandak atas stage tuh...Penat tuh nk menari....Nways sgt berbaloi sbb group aku yg MENANG...huhuhuuhuhuhuu...Kami membawa pulang wang tunai RM300...Mmg x sangke sbb semua group yg bertanding malam tuh mmg best2 jugak tau. Masing2 buat yg terbaik tuk menang....Tapi group aku bernasib baik mlm tuh.....








The winner is CHALTE CHALTE.....Bangga jugak lah sbb menang...cewahhhh!!!!