In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

12 January, 2009

Dinner (Part 1)

Ok ok ok....
Skrg aku nk cite sikit Dinner @ Clubhouse, Beverly Hills Condo....
So far kami selaku AJK sgt berpuas hati ngn dewannya. Cuma part makanan die jer x sedap sgt. Aku x makan sgt sbb gementar...Nti nk kene buat persembahan lagi. Tu yg x lalu makan tu....Tapi pas abis dinner, kami kuar g minum kat Bandaraya Alor Gajah.....


Aku malas nk taip panjang2...Aku upload gmbr jer lah.
X tatau lah nape malas sgt...


K lah....enjoy the pics.






CEO's Family yg sememangnya sentiasa ngn style tersendiri....My CEO serta keluarga sgt sporting...





Aku & my GM...kami berpakaian ala2 bollywood....Aku main belasah jer pakai baju ni. Nways aku suka sbb very simple.





The very lucky person malam tuh... Cik Ona menang 1st grand lucky draw.. Dia dapat Acer Notebook...Semua jeles. Aku dapat 2 slice toaster...Nways ok lah tuh. Nti bile kawin boleh guna jugak kan?....huhuhuhuhuhuhu





Ni mase amik hadiah tuk staff yg telah berkhidmat 4 tahun ke atas....Dapat baucer from management...Thank's a lot.





Mr. P saya dpt pekerja yg x pernah MC, EL & kurang 10 hari dtg lmbt on year 2008.





Tgk tuh Mr. P saya yg tgk khusyuk menari ngn Hazeri...Mase ni dieorang tgh enjoy lagu from my group....P mmg suke menari. I know him well...Bagi jer tarian ape pun...sure die boleh menari....Bangganya aku dpt bakal suami yg pandai menari......






Tahun ni tahun last kami bergelar couple....Tahun depan mase family day 2009 kami dah bergelar SUAMI ISTERI...Insyallah!





ME with Rinie....Mummy to be paling vogue!!!...Sungguh comel bakal ibu ni. Suke tgk Rinie pakai topeng tuh.





Me with Aris Boy....Aris x kenal untie Fa die...Sbb aku dah berpakaian mcm tuh. Die nk ngn P jer....





Me woth Lina, isteri my boss, edman. Tinggi tuh. Aku siap jongketkan kaki aku...Aku kan renek...huuuuhuuuhuuuuuuuu





Aku ngn Cat, Marina (hot mummy) & her cute Lil' Syaurah....





Posing lagi !





Gmbr ramai2 sebelum balik ke bilik. Semuanya sgt happening & best2....