In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

23 January, 2009

Cuti panjang...

Hello semua....
Okkkk starting from tomorrow aku akan bercuti panjang sampai rabu depan.
Aku nk balik kampung tuk mengemas rumah...
Hurmmmmm sambil tu bolehlah buat persiapan sikit demi sikit.
Maklumlah start next month weekend aku busy ngn pelbagai event company...
So, this weekend aku luangkan mase tuk mengemas sikit2...


Nmpknya aku akan merindui Encik P saya lah...Lame tuh x jumpe.5 days okkk!!!!
Ala nti kalau rindu sgt aku 3G jer lah ngn P...Masing2 da ade hp canggih kan...
So, apalagi gunakan lah nya sebaik mungkin....betul x?


Petang esok aku & mak nk g tempah kerepek ubi utk dijadikan cenderahati for my wedding...
Then nk singgah GIANT SENAWANG tuk beli almari baju for my sister....
Then balik aku nk kejekan si Lil' Imran....
Ahad plak kene temankan my parent ke kenduri kawin sedare dieorang...Sedare aku jugaklah kan? Balik tuh barulah aku start mengemas rumah...
Kesian mak aku nk kemas sorang2...
Byk keje die nk kene buat...Nk jage baby lagi, jage my dad lg, jage angah yg tgh berpantang...ayam die lagi...kucing lagi...ishhhh ishhhh kesian betul. Nk harap pada 2 adik aku tuh...Mmg hampeh lah. Kene suruh baru buat....geram betul.
Dieorang rimas kalau aku balik sbb aku kuat membebel....Abis membebel lah sbb dieorang asyik melengkar jer main games...Padan muke dieorang tu...


Isnin & selasa sambung mengemas sampailah aku puas hati.
Rabu nk g jumpa tok iman mintak tandatangan die & terus ke pejabat agama tuk hantar all the document...Aku balik ke PJ mgkin petang rabu tu...insyallah!!!


Hurmmmmm ok lah aku nk balik lah...Perut ku sudah berbunyi-bunyi ni. Tadi lunch makan roti 2 keping...Malas nk g menapau sbb kat luar tu TERSANGATLAH PANAS okkkk!!!...X larat nk kuar....Aku nk makan kailan goreng ikan masin lah...mcm teringin sgt2 ni....




Nota : SELAMAT TAHUN BARU CINA pada my GM, Mr Then, Nicole, Zoe & Ah kent.....Smlm dah dapat ang pow from Zoe....TQ TQ TQ...