In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

17 January, 2009

kegilaan pada kasut....

Okkkk...
Mcm bosan lah plak...Keje dah siap. Tu sbb hari ni mcm free sikit...
Ni aku nk cite pasal kasut kegemaran aku plak...
Sejak kebelakangan ni aku sgt sukakan flat shoe...High heel ni jarang2 aku pakai...Ikut mood jugak lah...Kalau nk ayu aku pakailah high heel. Tapi kalau nk bersantai2 aku pakai sandal or flat shoe jer...Selesa & x memenatkan bile berjalan...


Tapi korang perasan x, sape2 yg selalu pakai high heel mesti dieorang ader BUAH BETIS kan????...Ala betis dieorang tu nmpk tough2 lah....Ye ke????....mcm yer jer....X kisah lah, janji jgn jadi buah betik dah lah....huhuhuhuhuhu. Lagipun bukan nk tunjuk pd semua org pun betis ni kan????




Bwh ni antara flat shoe yg suke...exspecially yg warna merah & purple tuh....Nmpk cute sgt kan...Tapi kalau warne tuh x byk pakaian yg boleh suitable bile pakai kasut2 tuh kan????





This 1 sgt cute kan??....tgk design die...Me luff it so much



Ni pun very simple....pun aku suke jugakkkk




High heel pun aku suka jugak lah....Tapi ikut mood aku lah. Kalau terasa nk pakai then aku pakai lah, kalau x terperuk lah kotak kasut. Kadang sampai aku lupe yg aku dah melambak2 kasut2 ni...Tu belum masuk kat umah mak aku lg...High heel aku paling suke yg ketinggian die cume 2 inci jer...Kalau tinggi sgt aku akan pakai jarang2...sbb kaki akan cpt lenguh nti....





Yg hitam kat atas tuh, sebijik mcm kasut hantaran aku. Simple kan? Aku suke yg jenis mcm ni jer....Looked simple & elegant jer....








Tapi skrg ni aku tgh MEMBURU crog shoe mcm gmbr bwh ni...Ramai yg ckp kasut sgt2 comfortable...serius aku dah mule tertarik okkkk!!!!....Mmg x sabar nk beli kasut ni....Nmpk design die mcm kartun jer kan??...Tapi selesa tau...Aku x cuba lagi tapi aku dah dapat rase keselesaan die...huhuhuhuhuuhuuuu...nti aku nk cari warna hitam or cream...Merah pun cantik...Aduhhhhh kepala sudah pening ni yg mane nk beli......







SELAMAT MEMBURU !!!!