In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

02 January, 2009

Selamat Sudahhhhhhh

Last monday bersamaan ngn Awal Muharram aku, aku, P & Qila g kenduri Hazeri di Wisma MBSA, Shah Alam...Hazeri dah selamat bernikah ngn Shikin pada 28/12/08 di Paroi, N9. Aku x dpt dtg majlis sebelah Shikin sbb masih di Cameron...

Yg bestnya aku sesat nk ke Wisma MBSA tuh...Malu sungguh.
Aku x biase sgt ngn jalan kat area Shah Alam tuh...
En Hafiz saya lagi lah...
Finally kami jumpa jugak...ikut signboard lah + direction from Kak Reena...


Bwh ni antara gmbr2 yg sempat diambil.....




Kami bersama Raja Sehari



me with Shikin...comel betul ..



Warga Worldwellness yg menghadiri majlis resepsi Hazeri & Shikin.



Bro Nazri bersama bakal isterinya...



me with dania's mummy....mase ni tggu mase jer nk bersalin....




Nana, Lily (Ihksan's Wife), Lina (my Boss's Wife) & me....berposing sebelum balik..huhuuhuhuhuhuh