In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

21 January, 2009

Di tag oleh SURAYA....

Yuhhhhuuuuuuuuuu,
Hurmmmmmm...aku sgtlah berbesar hati sbb salah satu blogger telah menghadiahkan aku this AWARD.....TQ suraya....



so, this 10 things ttg aku :


1. Anak sulong daripada 5 beradik. Anak yg duduk jauh dari keluarga...Yg lain2 duk dekat ngn my parent. Sebak lah....miss my parents so much.


2. Baru jer menerima ANAK BUAH pada 22th Dec 2008....Semua dah tahu, tapi aku nk gak bagitahu lagi....Nama MUHAMMAD HARITH IMRAN BIN MOHD KAMAL.


3. Hatiku telah dimiliki oleh lelaki yg menyayangi, mencintai serta caring me so much iaitu MUHAMAD HAFIZ BIN UDA AHMAD.


4. Di risik pada 12 Oktober 2008 bersamaan hari raya ke 12.


5. Aku suka masak. Espeacially lauk2 org N9 & asam pedas. Satu lg aku suka makan ikan salmon & ikan merah....tu semua kegilaan aku....


6. Mula bekerja seawal umur 19 tahun...Part time kat Hotel Pan Pacific, KLIA. Syok tuh keje sbb gaji dibayar every 2 week. Sehari dapat RM5.00 x 8 hour = RM40 per day...So kalau 14 hari dah dapat RM560.00....Bestnya. Tapi x der EPF lah sbb part time jer...X lama pun keje sbb sambung belajar kat Cosmopoint....


7. Dulu aku adalah HANTU COKLAT...tapi sejak keje kat WorldWellness, aku dah jarang2 makan coklat...Konon nk jage kesihatan....huhuhhuhuhuhuuuuuu


8. Time bercuti aku suke tempat2 yg menenangkan seperti di pulau2, hutan ke, air terjun ke or paling mudah balik kampung...


9. Baru- baru ni aku abiskan duit ku hanya for gelang & jam cyristal...Smlm aku beli another 3 bracelet....Total RM100.00...Sebelum tuh aku beli another 2 gelang kristal + jam tangan kristal.....huhuhuhuhuhuhuuuu...Ni kalau P tahu mampuihhhhh la aku nti kene bebel....


10. Warna kegemaran aku coklat, light pink & purple....Putih pun aku suka....Sbb bila pakai nmpk mcm sesuai jer ngn aku....huhuhuuhuhuuhuuu




Hurmmmmmm kali aku tag & bagi award pada :

1. Dayu
2. Rinie
3. Suzana
4. Sape2 lah yg terbaca my entry kali.....


Selamat di tagging ........