In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

15 January, 2009

Tertinggal plak...

Morning semua...
Hari ni aku boleh x sedar langsung.
Aku mmg dah set alarm tapi aku x sedar langsung.
Sedar2 jam 7.40pg...Ya rabbi gilo betul. Tido mati aku.
Ngan baju keje x iron lagi...mampuihhhhh...Bangun2 terus mandi dulu baru iron baju.


Hurmmmmmm kuar umah pukul 8.20pg. Reached office dlm pukul 8.35pg.
Nasib baik lah office dah buka. Kira x der lah lambat sgt kan?


Opppppppssss...aku sebenarnya nk publish photo2 yg tertinggal mase family day lepas kat Melaka tuh. Mase ni baru lepas breakfast terus buat keje2 ni....Nk tahu ape die????

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...




Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......Aksi2 anak dara. X senonoh betul kan. Ala bukan selalu pun nk melompat-lompat mcm ni. Huhuhuhuhuhuhuhuu





Bukan main tinggi lagi aku melompat kan?...Best tau. Nti cubalah...hihiihihhihihiiiii





Mase ni get ready nk melompat. Aman yg take this pic....Ko tgk aku ngn Cat tuh. X sabar nk lompat. Mcm pertandingan plak...huuhuhuhuuu





Gmbr ni K.Reena yg amik....Aku ngn P jer yg melompat. Aman & Cat tuh mcm x nak lompat jer.....Yg ni aku juaralah sbb aku paling tinggi lompat....




Yg ni plak si Cat & P plak yg menang sbb dieorg lompat tinggi sampai x nmpk muka masing2. Tgk si Cat tuh melompat mcm katak kan...hahhahahahhhaaa...Gmbr2 ni kalau ayah aku tgk, meroyan plak die nti. Dah nk jadi bini org masih tergedik-gedik...Nasib lah Mr. P saya tuh jenis x kisah sgt...die ok jer....