In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

21 January, 2009

H.I.V Test...

Morning fellas,
As u all know aku kan nk kawin x lama lg kan?
So, today aku akan pegi buat H.I.V Test di Klinik Kesihatan Tmn Medan. Form tu aku beli di Jabatan Agama Islam N.Sembilan last monday.
P hantar aku kejap. Then aku sorang2 akan jalani ujian saringan H.I.V tu nti...
Mcm berdebar-debar plak...Padahal, P ckp x der ape2 pun...
Pastu P ckp x sakit lah...Aku ni kan penakut sikit kalau tgk jarum2 ni...hihihihiihiihiiii


Nti lunch hour aku kuar jap.
Rabu depan aku dah kene jumpa imam kat Masjid Jamek Dato' Klana Petra Sendeng tuk dapatkan tandatangan die. Then baru lah aku boleh hantar all the form & documents di Jabatan Agama Islam N. Sembilan. Pastu settle lah...Papehal dieorang akan call aku...


Hurmmmmm tu jer nk cite...hihihihihiihiii... Nti aku buat entry ttg ujian saringan tu k...