In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

16 January, 2009

Cincin !!!

Okkkk...now i know my wedding makin hampir...
Byk yg perlu aku preparedkan...
Cuma skrg ni tgh fikir nk beli cincin bila?
Mak aku ckp bile time or sebelum chinese new year...
Ade diskaun nti...Tatau lah kan. Tu ingat nk g survey2 dulu...Mane tahu terus beli.
Aku ni ckp jer survey tapi nti terus beli....
Sbb malas nk survey byk2 kali...X der mase lah...


Kalau ikutkan aku nk tempah jer cincin aku nti...Tapi x kot.
Beli yg dah siap...x payahlah tempah2..kesian Encik P saya nti...
Bwh ni antara design2 yg menjadi pilihan hatiku...huhuhuuhuhuuuu



This one gold & white ring.....
Aku suke ngn design die.



I luff this one...Tapi kengkawan ckp cincin ni sesuai waktu merisik. Tapi aku x kisah pun sbb aku dah suke kan....Nways thank's sbb sudi memberikan pendapat.







Yg ni plak full white gold...Pun aku suke.




Aku paling suka design ni. nmpk too simple & perfect for me...cewahhhhhhh. But maybe price die mahal kan????