In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

08 January, 2009

still moody ke?

Morning semua...
Today dtg office tumpang my housemate. Buah hati saya cuti lah.
Nk kene settlekan beberapa urgent things...*yg dah tahu x perlu tanya lg*.
Hari ni mood aku dah ok dah...
U know what?...P berjaya memujuk aku malam tadi...huhuhuhuhuhuuuuu
Malam tadi kene stayed for BP. Mmg balik lambat sgt. Kuar office hampir pukul 12 mlm.
Then P tanya ngn nada suara memujuk...*konon*


P : B, kite g minum dulu sebelum balik?


Aku : X nak...B nk balik. Ngantuk!


P : X nak minum ke dulu or makan?....P lapar la..*nada suara memujuk (sgt romantik). Aku hampir cair ngn suara P tuh...huhuuhuhuhuhuuuu*


Aku :* Rase kesian tgk muka die tuh*. Lapar? Sape yg ikut sekali?Hurmmmmmmm B ngntuk la.


P : Ala B...jomlah, Edman & Aman join sekali...Boleh ye? P lapar lah. Nk makan nasi ni.


Aku : Hurrrmmmmm yelah, yelah...B minum jer.


P : Ok B...temankan P jer k...


Aku : Ok..ok....


Then kami berdua gerak ke kedai mamak tempat biase. Yg lain2 menyusul kemudian. Sampai sane jam dah pukul 12 mlm...Malasnya nk melepak ni...Asyik teringat bantal jer...hhiiihihihihihiiiiii...masuk kedai terus order. Aku minum limau suam jer. P plak amik nasi grg belacan...Mmg P betul2 lapar tuh. Kesian die. Aku yg merajuk sampai P pun x makan...teruk betul la aku ni....Ni dah kawin nti, kalau buat perangai x senonoh mcm ni pada suami, confirm masuk neraka...hihhihihihiihiiii...Mintak2 dijauhkan



Tgh minum, En Man & my GM dtg...Terkejut jugak sbb GM nk join minum malam2 bute ni...Die org makan nan & ayam tandoori...Aku order french fries jer...Kate x nak makan, tapi last2 order jugak....


Then kami borak2 pasal family day, pasal keje sikit & x sedar jam dah pukul 1 pg...Dah lah aku keje keesokkannya...P x per, die cuti. Then kami gerak balik. Reached home terus tukar baju & tido...P call just wanna say good nite to me...So sweet. Kira aku dah x merajuk lagi lah tuh. Ala aku merajuk kejap jer..X lama pun. Mengade-ngade jer lebih...huhhuhhhuuhuuuu.


So now aku dah x merajuk lg....kejap jer merajuk aku ni.

nk sambung buat keje plak....


Adios !!!