In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

21 January, 2009

Pengalaman....

Seperti yg dijanjikan oleh aku tadi kan?
Aku dah buat ujian saringan H.I.V tuh....X lama pun.
Lagipun x lah ramai, I'm the 1st one....huhuhuhuhuhuuu
Sampai klinik terus g amik nombor kat kaunter...
Then dieorg suh aku tggu kat depan bilik no. 17. Masuk bila dipanggil nama.
Dlm 5 minit mcm tuh, dieorg pun panggil nama aku...Aku masuk & terus duduk.
Pastu the guy pun sapu ubat bius kat jari manis aku...
Pastu die terus cucuk kat hujung jari aku tuh....
Perasaan aku sgtlah gementar...Aku penakut jarum. Mase cucuk tuh, aku terkejut smpai terangkat2 badan aku...Sakit lah jugak. Tapi kejap jer.


Then aku tggu kat luar sebelum dipanggil balik...
Finally aku dapat gak keputusannya...Mase menunggu tu betul2 buat suspence jer.
Bile tgk jer aaaahhhhhh lega.
KEPUTUSANNYA...............................


TIDAK REAKTIF


HUhhuhuhuhuhhuuhuuuu...sungguh gembira. Walaupun dah tahu keputusan tapi mase menunggu tu mmg betul berdebar-debar.....Nways semuanya dah settle. Tinggal lg, next week nk jumpa pak imam tuk sign kat borang permohonan kahwin plak.



* rase sungguh berdebar-debar menunggu hari bersejarahku...... :))