In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

09 October, 2008

Birthday P....

Happy birthday to U....
Happy birthday to U....
Happy birthday to My lover....(ngade2)
Happy birthday to P......huhuhhuhhhuuuuu.....


Hari ni sambut birthday dia...Sorry lah P sbb hadiah x beli lagi...sian dia. Yg specialnya P dpt special cupcake from Datin Noorsiah...sungguh UNTUNG. Biaselah staff kesayangan datin...hihihihiihiihi.. Takder lah gurau jer tuh...Kami semua mmg staff kesayangan Dato' & Datin pun. X main lah pilih kasih...Pagi tadi around 11am something kami sama2 celebrate birthday P @ office. Sambutan yg serba ringkas & ada bacaan doa buat birthday boy....



Malam tadi aku terlelap & x aku x wish P pun....aku tersedar sbb bdn terasa panas sbb kipas x pasang...Tgk jam pukul 3.30am....Alamak !!! Baru sedar aku x wish kat P....So sms jer lah yg aku hantar sbb malas nk nganggu P tido....So, pagi tadi aku call tuk kejutkan P & terus wish HAPPY BIRTHDAY to him.....P ngn mamainya hanya cakap: TQ B ...that's it...X perlah cuma rase bersalah pada P sbb hadiah x der....Time aku celebrate my birthday lepas, P ttp berusaha jugak mencari walaupun pada keesokannya adalah hari lahir aku....teruk betul aku ni kan?...



Hurmmmmm...so today planningnya nk g SEOUL GARDEN tapi last minute cancel sbb ada masalah sikit...kene tanya Mr Aman tu....pasal apa cancel. So, P ajak balik awal sbb dia x berapa nk sihat. Aku ok jer sbb aku ingat nk rest puas2 kat umah hari ni....huhhuhuhuhuhu....


Esok pas keje aku nk balik kampung....huhuhuhuuuuuu....bestnya balik kampung lagi. Ahad ni ada something special akan berlaku @ my house....Nti aku cite k. Skrg x leh bagitahu ape dia...So malam ni aku ingat nk cuci kain & sambil tuh boleh lah iron keje terus.


Well ape lg nk cite yer...Rasenya x der ape kot. Cuma aku x sabar nk tggu this coming sunday...huhuhuuhuhuu....



K lah darlings...chow dulu...