In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

17 October, 2008

It's friday !

Yeaaaahhhhhhhhh.......
It's friday....sekejap jer dah masuk hari jumaat kan? Hurmmmmm skrg ni masa mmg begitu cepat berlalu. So hari ni dah hari jumaat...Esok aku keje sampai petang. Aduhhhh penat betul lah. Minggu ni aku kene siapkan beberapa dokumen tuk persiapan sebelum semua trainer kuar roadtour hujung bulan ni...Kebetulan esok ada event akan berlangsung kat office aku...Semua BDT staff akan terlibat....uhuks!!!...x perlah dah tugas kan...cewaaahhhhhhh


Semalam keteku masuk workshop...Hurmmmmm ntah sejak balik raya hari tu masa aku drive aku rasa x sedap hati...X tahulah kenapa. So, semalam P g lah hantar ke workshop untuk di periksa. Pagi tadi baru dapat result ape yg rosak....Well korang nk tahu kete aku kena tukar GEAR BOX baru sbb yg lama dah haus.....kena tukar SEKETUL tau...ingatkan kerosakan yg kecil2 jer...rupa-rupanya amik ko...kena tukar SEKETUL GEAR BOX....dah lah tgh2 bulan ni...Mampuihhhhhhh...Nk x nak kena lah pakai duit P sikit. Hihihihihiihi....Tadi P tanya cost kesemuanya termasuk upah pasang dlm RM550.00....aduhhhhhhh.



Kadang2 aku naik geram jugak lah ngn kete aku tuh...Mcm skrg ni lah...sekali servis amik ko beratus-ratus ringgit melayang....Tu lah pakai kancil ni mmg maintainance dia tinggi...Aku ada gak terfikir nk tukar pakai myvi jer...amik yg baru terus. X payah pening2 kepala...Tapi masalahnya aku mmg sayang sgt ngn kete ku skrg ni....sbb utamanya :

  • X pernah meragam semasa jalan SESAK ....alhamdulilah lah kan setakat ni.
  • Jimat minyak
  • Kecil & padat
  • Senang nk parking
  • Dah nk abis bayar

Buat masa ni aku batalkan NIAT nk berkereta baru ni...Dah lah nk kawin..byk nk pakai duit. Lepas kawin lagi byk nk pakai duit. Tu aku nk kena menyimpan untuk cost bersalin lah, beli umah lah & mcm2 lah...X kan lah nk harapkan duit suami semuanya...Bila dah kawin kenalah bertolak ansur...betul x?



Well, esok keteku akan keluar workshop...yeaahhhhhhh...Hari ni g keje naik motor lah. Nasib baiklah cuaca begitu INDAH pagi tadi...Cuma bila menghala ke petang jer confirm akan hujan...So, kena balik awal2 hari ni sbb takut basah plak. Balik jer aku nk masak PUDING JAGUNG....tetiba mcm teringin sgt2 nk makan...huhhuuhuhuuhuhu....


Ape lagi nk taip ni....rasanya tu jer kot buat masa ni...Esok aku update lagi g....

See ya !!!