In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

28 October, 2008

Weekend yg membosankan...

Aduhhhhh...sungguh bosan weekend yg lepas. Ape x bosannya asyik memerap kat umah jer. Ntahlah aku jadi malas nk keluar...


Saturday...

Bangun solat subuh then aku tido balik...sedar2 balik jam 8.00 am. Bangun terus cuci langsir, mengemas bilik, menyapu di segenap rumah sewaku sambil mengeluarkan peluh2 ku...huuhhuhhuuuhuu...Jam 11.30 aku g office jap. Amik kotak2 kosong utk isikan barang2 hantaran aku. Then singgah kedai makan tapau nasi campur sbb perut aku KELAPARAN...Then reached home around 1 pm mcm tuh...So lepak jer kat umah. Malamnya aku, P, Aman & My GM g open house salah sorang our member @ WWN. Mmg meriah, Siap pasang khemah lagi...Pas dah kenyang kami balik...before that g amik kete kat office then barulah P hantar aku balik umah...Then ape lagi menidurkan dirilah...huhuuhhhhhuuuhuuuuu


Sunday...

Mcm biaselah bangun solat & tido balik...Then sedar2 jam dah pukul 9.30am. So bangun terus mandi manda...Pastu iron baju sbb afternoon tu nk g lunch kat umah Kak Yatie di Pandan Indah. Dgr cite dia masakkan utk kami nasi tomato, kari daging & ayam masak merah...Pastu ader pencuci mulutnya sekali iaitu kek coklat (sgt yummyyyylicioussssssss) & karamel...So aku siap tambah nasi lagi. Sedap betul Kak Yatie masak. Pas kekenyangan kami lepak2 sambil baca majalah...Around 3.30 mcm tu aku berangkat pulang. Sbbnya mata dah makin layu...sgt mengantuk lah...Reached home around 4 pm mcm tu...Singgah salon tuk trim rambutku yg semakin panjang...sikit jer lah.Hurmmmmm dah siap semuanya tu aku balik umah. Pukul 8.00 mlm P amik aku bawak g jalan2 kat pasar malam kat Tmn Medan...cume beli buah epal & sedikit KUDAPAN..Then P sent me home. So, aku lepak2 kat umah & akhirnya aku tidolah...X der ape nk buat.Lagipun cerita kat TV x bestlah kecuali cite SUPERNATURAL. Tapi sayangnya aku tertido lah......hiiihhihiihihihihihih


Isnin....

Hari ni HARI CUTI UMUM.....ala sbb mereka yg beragama hindu myambut perayaan Deepavali. So, Malaysia cutilah....termasuklah aku. Mcm biase rutin setiap hari bercuti...Bangun balik pkul 9.30am. Then terus mandi manda sbb tghari tu nk g hantar bekas dadih kat umah Kak Yatie...Amboi2 bukan main kerap ke sana yer...Aku suka sbb dapat makan kek coklat yg sgt sedap tuh....huhuuhuhuhuhu...Gerak ke Pandan Indah dlm 11.30am. Sampai sana lebih kurang pukul 12.00 tgh. Then kami lepak2 jap sambil makan buah-buahan segar lg...Tuan umah lah yg hidangkan. Kami makan jer. Huhhhhhuhuhuh...Dah settle semuanya kami balik ke PJ semula. Then singgah tapau yee mee tomyam...Pastu balik umah. Just lepak2 kat umah jer. Layan DVD sampailah senak kepala otak aku ni....tido awal sbb selasa mahu keja.....hihiihhihihi...



Itulah dia cerita weekendku yg sangat membosankan....Nothing yg best sgt berlaku.



This coming weekend aku serta adik-adikku nk organize 'suprise birthday party' for my daddy.....Planning dah pun aku buat, Tinggal lagi nk tggu harinya jer........sgt x sabar nk peluk ayah ksayanganku....rindu sgt kat ayah & mak....B'day present aku x beli lagi. Ape nk bagi ayah tahun ni yer????...x per2 ada masa lagi ni.



ANY SUGGESTION from kamu2 semua????



ALONG Love U All...........love so muchhhhhh...