In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

21 October, 2008

Ohhhh....

Hari ni aku bangun pukul 6.15am...Awal sgt ke? Nways pas solat subuh aku cuci kain & iron baju aku. Malam tadi aku tido awal gile...Pukul 8.00 mlm aku dah tido...Bengong betul. Smlm kepala aku sakit gile..Rase nk hantukkan je kepala kat dinding. Rimas betul. Pas makan penadol aku tido. Sedar2 jam pukul 1.00am...Bangun & solat isyak jap. Pastu sambung tido...Pastu sedar balik jam 5.30am...Then mata x leh lelap la. Kepala masih berdenyut-denyut. Last2 bangun aku baca novel pepagi buto tu...haaihhhhhhh.



Pas keje ni aku nk balik umah lah. Nak rehat sbb lepas maghrib nk ke Ampang superbowl, The Summit @ USJ. Ada pertandingan bowling antara ahli2 kelab....Pukul 7.30 P amik aku & Linda kat umah...Then kiteorng terus ke sana...Kena ada di sana before 8.00mlm.


K lah...got the go...will update later k...

see ya !!!