In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

31 October, 2008

Sudah jumpa....

Yesssssssssssss......
Alhamdulillah, akhirnya aku jumpa jugak birthday present for my dad..Hurmmmmm aku rase berbaloi & ayah pasti sukakannya....aku sgt confident..huhhuuhhuhuhuuhuuu


Smlm, pas balik keje aku terus mencari hadiah ayah aku....Aku x jadi ke IKEA sbb jalan mmg sesak gile...P plak akan mula naik bosan bila meredah jalan2 yg sesak tu...So, aku amik keputusan drastik mengubah laluan ke Carrefour, Subang Jaya...hiihhihihihi.Dengan pantasnya aku merubahnya....Sampai sane terus g survey hadiah...X lah lama sgt aku survey..Nasib baik lah ada. Tapi aku x leh bagitahu lah ape hadiahnya...Nti next week aku publishkan gmbrnya k...Nk rahsiakan dulu...BOLEH !!!!. Aku dapat harga yg mmg tersgtlah murah. Mmg x sangka plak dapat semurah itu..Pandai aku buat TAWAR MENAWAR ngn mamat pakistan tuh....hhihhiiiihhihiiii...Dah beli hadiah for my dad, aku ajak P temankan aku beli brg2 peribadi aku....sbb semuanya dah nk abis. So, baik aku beli terus sbb nti malas nk keluar acap kali.


Lebih kurang 1 1/2 jam aku berlegar-legar dlm carrefour tu, last2 dah penat sgt, aku ajak P balik...Aku yg drive sbb P tetibe malas nk drive. Singgah makan jap kat kedai favourite dulu sbb nk makan NASI GRG DAGING MERAH....tapi x abis sbb terlalu byk.huhuhuhuhuhu...Dah settle makan P terus hantar aku balik umah. Smpai umah terus mandi manda & cuci pakaian yg melambak-lambak dlm bakul. sambil tuh tgk 'KEKASIH KU SERU'. Tapi aku x puas hati gak lah ngn ending die tuh...sbb aku geram ngn si AYU tua tu...ade ke die g hidupkan balik si WARIS tu...ishhhh. Aku mmg x suka tgk muka si WARIS tu...mengerikan betul. Hurmmmmm tu mesti akan ada 2nd season of KEKASIH KU SERU....betul x? Pas abis aku sambung lg tgk cite IFTITAH plak...cite tu pun best gak lah...& smlm aku sgtlah berpuas hati sbb kan, padan muka si RUDY yg berlagak sgt tu. Mcm bagus jer. Termasuk lah DINA yg berlagak pandai tu...tu lah sepandai-pandai tupai tu melompat, akhirnya jatuh jugak lah kan...huhuhuhuhuhuhuhu...


Then pukul 11.00 lebih aku masuk bilik utk menidokan diriku. Sebelum tu mcm biase aku call P to wish him 'GOOD NITE' dulu, then aku tido......


Itu jer lah...Jap g nk balut hadiah ayahku....