In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

17 October, 2008

Jatuh cinta

Bilakah saya JATUH CINTA pada P ?


Hurmmmmm soalan cepu mas ke tuh? Pada mereka yg tahu x per, aku ceritakan sikit bila aku jatuh cinta pada P.....




It's was last 2 year kot, semasa our office buat FAMILY DAY @ A' Farmosa, Melaka tahun 2005 rasanya....Sebelum tu aku hanya kawan2 office jer. X lebih dari itu, tapi ntah kenapa semasa upacara perasmian Family Day malamnya hatiku berdegup kencang pabila dia mulakan LANGKAH SILATnya di pentas. Waktu tu hanya tuhan je yg tahu bertapa kencang dengupan jantung aku...Aku tertanya-tanya juga pada diriku....Adakah aku JATUH CINTA padanya???




Dengan berpakaian baju melayu berwarna hitam & bersampin dan siap ngn capalnya...aku tertarik pada P. Lagaknya semasa bersilat seperti HANG JEBAT. Sungguh GAGAH & PERKASA....Cewaaaahhhh..Sejak dari hari tu, aku pendamkan perasaan itu & akhirnya aku x bertepuk sebelah tangan rupanya. P turut mempunyai perasaan yg sama....Kami declare menjadi pasangan kekasih pada 13hb Mac 2006....Skrg sudah 2 tahun lebih kami bercinta & bersahabat...


Insyallahh Mac 2009, kami bakal disatukan menjadi pasangan SUAMI ISTERI plak...hihihhihihihihihihi. Doa-doakan lah kami yer.