In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

10 October, 2008

........

Hari ni aku x tahu nk letak title ape....
Malaslah nk fikirkan...hihihihihhiii.....Petang ni lepas keje aku akan terus balik Seremban. No more singgah2 @ my sister place...Bosan betul...Adik2 aku tu kalau dpt tahu aku nk balik kampung mcm2 lah yg nk disampaikan pada mak & ayah aku...So kali ni diorang x pesan ape2 pun. So aku boleh direct ke Seremban...X der pit stop..huhhhuuuhuhuhu....Aku dah siap pesan dah, jgn nk suruh aku singgah kat diorang...Sbbnya mereka semua akan balik jugak ke kampung this sunday...


Esok sampai isnin aku cuti....WeeHoooooooo bestnya...Asyik2 cuti...Hihiihhiii..Xper lah cuti masih banyak lah. Esok nk ajak Qila g Jusco tuk cari P punya birthday present..Kesian dia x der hadiah...Hiiiihiihii...sgt keji aku terhadap P...Hurmmmmm tapi masih x tahu nk belikan ape lagi...betul2 x der idea lah...Sape2 boleh bagi idea x???...Nampaknya esok jugak lah aku kenelah berkeje keras tuk memikirkan hadiah yg paling sesuai nk bagi pada P....Kalau x jumpa jugak, aku akan bagi Wallet jer lah...Crocodile Wallet...Adik aku ckp kat Jusco tgh SALES....tgk lah mcm mane...Kalau ok aku beli jer...



Then nk singgah Oldtown White Coffee sbb aku teringin nk makan Butter & Kaya Toast...I luff it very much...sgt2 suka. Skrg ni pun tgh terbayang-bayangkannya....haihhhhh teruk betul la. Sejak puasa lagi aku teringin nk makan tapi bila ajak P jer, dia ckp nanti-nantilah...So, esok aku nk pegi ngn Qila...Nk lepaskan geram...huhuhuhuhuhuuu



Aku sgt x sabar nk tggu this coming sunday...kan smlm aku ada cite ttg something special will be happen @ my house...huhuuhuhu....Next week aku akan update ape dia yg istimewa sgt tu k....So skrg aku nk sambung keje aku sbb pukul 5 sharp aku nk balik.....huhhhhuhuu...

So see ya on tuesday k...


Adios !!!