In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

24 October, 2008

It's Friday Again...

It's friday again....


Sukanya...



Well, hari ni breakfast en car9 sponsor....TQ bro!..Sgt sdap nasi lemak lauk paru tu. Then pas breakfast aku terus buat keje aku....Then tepat jam 10.15am dpt call suh naik meeting...opppsssss!!! lupa plak ada meeting plak...So aku g lah meeting pasal event ujung bulan depan di Kelab Shah Alam....Aduhhhhh event?..Maknanya mggu depan dah sibuk buat prepration tuk event tu...haaaiihhhhhh....Meeting end up dlm pukul 12.30 tgh. So, aku terus sambung balik keje aku sbb around 1.30 mcm tu aku & KT nk ke jamuan hari raya di Bank Rakyat Jln Tangsi....'


Smlm lepas balik keje aku kelaparan sgt2. So, P dah janji nk bwk aku makan roti nan ngn ayam tandoori di Tmn Dato' Harun...Sebelum tu singgah di McD berdekatan office aku sbb P nk belikan McD to his family...Maklum lah ada good new smlm...His loan dah approved...huhhhuhuhhuhuuuu. Aku plak yg happy bangat...hihiihiihhihi. Aku hanya order Mc Shaker Fries jer. Huurmmmmm sedap jugak tu pun kalau makan panas2.





Aku yg happy sbb dapat makan ape yg aku inginkan...huhuhuhhhuhuhu.*poyo jer*


Sampai kedai mamak tu aku pun orderlah roti nan & ayam tandoori & air teh o ais...P makan maggi sup jer...Dlm 2 minit mcm tu maggi sup P sampai....bau dia perggghhhhhhh...sodap..Tggu punya tggu aku hairan nape lama sangat ni...akunya order x sampai2...Then P panggil balik that anee tu...tanya apesal lambt...Dia ckp ayam sudah abis...Kasi panas betul la. Ckplah awal2 eiiiiiii geram betul la...Then aku order nasi putih thai ayam....Tu pun sama dia ckp xder..Pelik betul dlm menu ada tapi bila order x der.....Last sekali aku order nasi putih + telur bistik jer...Hampir 1/2 hour aku tggu, dia pun hantar lah nasi goreng thai...Aku hairan. Bila plak aku order nasi tu????....Hurmmmmm x per aku makan jer lah. Malas la nk tggu lagi sbb perut betul2 lapar ni...Dah la nasi die berminyak..Pastu ayam dia masin gilo....aku makan 5 sudu mcm tu, pastu aku tolak tepi. X lalu betul nk makan.




Tgh bosan menunggu order. Tgklah P tu sedapnya dapat makan maggi sup...Aku plak dah hampir naik hangin tggu my order.....haaihhhhh



:: Minuman kami ::



Ni dia nasi grg thai tu...nmpk mcm sedap kan?..Tapi punyalah berminyak-minyak...kembang tekak aku nk makan. Ayam plak masin gile...Telur dadar jer abis aku makan...huhuuhuhuhu



:: Maggi Sup yg P makan...sedap jugak lah ::



Tgh kami mkan my boss dtg join sekali...so kami borak2 sambil makan...Tgk jam hampir pukul 10 lebih, then aku ajak P balik sbb dah mengantuk lah...Biaselah kan perut sudah kenyang...Then P hantar aku balik......



Ok.....itu cerita smlm. Skrg sambung balik cite hari ni....Pukul 1.30 tadi aku & KT pergilah ke majlis tu...Kami berdua mmg x tahu langsung nk ke situ...KT cuma tanya kawan2 office jer. Sbb dia x ingat jalan...Aku lagi lah...Kalau tanya jln2 kat area KL tu mmg fail tau...Akhirnya atas usaha kami berdua sampai jugak lah...So kami makan2 n borak2...Yelah kami x kenal ngn pegawai2 bank tu sgt...So, ape yg kami buat hanya makan....mcm2 ada. Tapi makanan kat situ x leh tandingi makanan masa kami g umah CEO kami last week....jauh beza...Kami makan sate, bihun sup, roti jala, kuih muih sikit & rojak buah....sedap la rojak buah tu....yummmyyyy sgt2...





Aku ngn KT...sempat berposing time makan...KT officemate baru aku. Dia mmg ok.. Kuat gelak & jenis sporting...Kira setakat ni mmg aku ngam sgt ngn dia lah walaupun dia org baru....





Gambar sate yg sempat aku amik...Yg lain2 x amik gmbr pun sbb masa tuh org dah makin ramai...segan lah pulak kan???....huuhuhuhuhuhuhuuuu



Lepas makan kami balik lah...yg bestnya si KT siap tapau asam lagi...huhuhuhuhuhu...Aku nk tapau kuaci tapi mcm malu sbb org tgh memerhatikan kami...hihihihihihihihi...Sampai office jam 4.30 tadi...Aku plak terus g kat PC & apa lagi.....................UPDATE BLOG lah.....huhuhuhuhuhuhuhuhuu....


Esok aku cuti....sampailah isnin. Weehoooooo sgt seronok sbb boleh bangun lewat esok...Hanya ptg esok ada program jer. Ahad kononnya nk g ZOO NEGARA ngn Car9's Family & Midi's Family....Saje je nk abiskan masa terluang..Bosan lah asyik duk umah jer....so, jumpa ANDA next week k.....


See ya !!!