In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

22 October, 2008

Car9's RAMBUTAN..

Lunch tadi aku, P, Midi & Car9 kuar kejap...Before that singgah CIMB tuk tranfer duit to my sister...Sian dia tgh sengkek...Mcm lah aku ni x sengkek yer??? huhuhhuhuhuh...PAstu kami terus ke rumah parent Car9 kat area my office tu...Aku ingatkan buat ape? Rupe-rupenya nk g kait buah RAMBUTAN. Ya ampun....So, keje2 kait buah pun berjalan ngn lancar lah...Aku plak tolong kutip & makan jer. Huhuhuhuhuhuhuh.............





Gambar tuan blog wajib ada....kalau x der, confirm x berserilah...hihiiihihhi



Mula2 sampai...masing2 belajar cara2 mengait buah rambutan daripada Car9....hihhhihihiiiiii. Org bandarlah katakan....Ehhh P tu cekak pinggang jer ke????



Mr Midi tgh GIGIH mengait buah rambutan di sebalik buah rambutan....



Car9 mengarah P...mcm tauke plak kan?...." belah kiri lah, bukan kanan lah piz...ko ni...", Car 9 tgh berkomunikasi ngn P.



Alamak P...Ape P buat kat atas pokok tu????....Hati2 P nti jatuh plak...Dah lah 'darah kelat' tu...ish ish ish



Sempat lagi berposing atas pokok...Siap ngn uniform keje plak tu...mcm cite hindustan plak...huhuhuhuhuhuhuh





Sedap gile rambutan ni...Dah lah manis, pastu rangup plak...aku sambil mengutip buah tu sambil tu lah aku melantak....mmg sedapppppppppppppp...X terliur ke nengoknya????





Ini baru separuh tong tau....tgh berusaha tuk penuhkan tong putih ni...Kami jadi makin geram plak bila yg belah2 atas tu gemuksss2 & merah2 buahnya....dah tentu lah manis tu...





Midi begitu gigih membuang daun2 rambutan....aku plak rimas tgk rambut dia tu...mengerbang jer....Pastu dia sibuk tanya getah sbb nk ikat rambut dia tu...ingat aku ni tauke jual getah ke????





Ehhh sape plak yg bersembunyi di sebalik buah2 rambutan ni...Ala memalu plak nk tunjuk muka...x yah malu2 de. Bukan x der hidung kan???? Hahahahahahahhahaaaa....... Keji betul aku mengata P....





Dah settle bahagian dalam kami bertukar lokasi ke luar umah plak...Kat situ lg geram tgk..Gemuks2 tau. Nk panjat sbb buah2 dia dah hujung2 dahan..mmg lah ssh kan. So kenelah kait jer...Tgk muka midi yg kemerahan tu....panaslah tu...hihihihihihihi





Inilah hasil kutipan tuk hari ini...Akan dibawa ke office utk di hidangkan utk teman2 seperjuangan jer tau....P tu mcm penat jer. Ala baru 1 tong jer penuh...relaks lah P





Ini plak keje2 mentranfer (pemindahan) buah2 tadi ke dalam plastik plak...X kan lah nk bawak tong putih tu plak...Dah lah aku bawak kete comelku....mane muat nk sumbat dlm keteku tu...




Mcm bergotong rotong plak kan...Hihihihihihihihihi. Car9 sgt gumbira ngn hasil kutipan hari ni....
aku kaya, aku kaya, aku kaya......huhuuuuuhhuhuhuu





Itu dia hasilnya...amik ko!.. Car9 sumbatkan dlm plastik hitam besar tu...sbb x der plastik yg besar then no choice kenalah masukkan jer dlm plastik tu...nk buek cam no kan???




Final touch from them...sambil gelak2 buat keje. Boleh hilangkan stress tu....gilo tongah paneh buto tu golak2...mmg x do kojo namo eh tu....




Pas dah settle aku singgah tapau mee grg sbb mcm lapar plak...P & Car9 tapau nasi campur jer...Then balik office...Pastu makan & sambung buat keje...



huhuhuhuhuhuu....perutku sgtlah PENUH.