In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

08 October, 2008

Syarifah Ain Syawrah....

Sedap betul nama tu kan???Hurmmmmm kalau korang nk tahu tu lah nama baby Marina, my officemate....Marina selamat melahirkan baby girl di Hospital Ampang ptg tadi...Terpaksa bedah sbb Marina 'bleeding' teruk pagi tadi...Kesian dia terpaksa menahan kesakitan selama 2 hari & akhirnya hari ni 08hb Oktober 2008, Sharifah Ain Syawrah selamat dilahirkan seberat 3.26kg....So tadi aku berkesempatan melawat Marina & baby girl dia....Bwh ni photo baby Marina yg mmg comel & putih melepak-lepak....geram siot tgk dia tadi....



:: Aku ngn baby marina ::



:: Untie Ona pun nk gak bergambar ngn Syawrah ::



:: Untie Wani & Untie Ona tgh seronok mengerjakan baby girl marina ni ::



Tgk tu kulit dia merah menyala & sangatlah GEBU okkkk....aku mmg geram tgk baby ni....



:: Dia dah buka mata dah ::



So adorable kan !!!.....




Selesa & nyenyak betul dia tido kan...Mgkin dia ingat masih dlm perut Umi dia lah tu....syok betul dia tido.....




Kami mmg khayal bermain ngn syaurah sampai x sedar masa melawat dah abis....Siap kena halau lg ngn guard tau..Hihihhihihiiii....Teruk kan. Kiteorang ni mmg suka ngn kanak2 terutama yg baby mcm ni....geram sgt2...


So, itu cerita Marina & baby girl dia. Marina mmglah sgt seronok sbb selama 4 tahun dia menunggu kehadiran cahayamata tau. Kalau aku, mmg x dapat nk aku bayangkan bertapa seronoknya bila selamat melahirkan zuriat sendiri kan...ceeewaaaaahhhhhh...



K, lah itu jer....Hurmmmmmm esok Birthday P. Hadiah dia aku x beli2 lagi ni. Mana lah aku nk cari...Satu lg aku x der idea nk bagi ape kat dia tahun ni....Kesian P. Sorry P...x sengaja lah. B sibuk ngn hadiah2 kawan2 kat office sampai hadiah P pun x sempat nk beli....Ampun kan saya...uhuks!!!...berdrama plak aku ni...


K lah....esok nk buat suprise lah kat P....huhuhuhuhuhhuuuu


X sabar nk wish " HAPPY BIRTHDAY " pada dia tengah malam ni...