In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

30 October, 2008

sukenya saya....

Weeehhooooooo...sukenye saya.
Akhirnya saya berjaya mendapatkan resepi KEK KUKUS COKLAT...suke betul. Aku mmg sukakan chocolate cake...sgt suka lah...


Nways, this weekend ingat nk masaklah kek kukusnya tapi bila tanya mak, mak ckp x payah...Mak suh aku masak next week jer. Weekend ni mak nk masak kuih talam....sedapnya. So, aku ok jer lah. X kisah sgt pun...bile2 aku boleh masak kek tu...Hari ni selepas keje, aku ingat nk ajak P temankan aku g cari hadiah tuk ayah tersayanglah...mgkin survey dulu, tapi bergantung pada keadaan jugak. Kalau dah berkenan di hati ape lagi, terus REMBAT lah...huhuhuhuhuhuhuhuuuuu


Dlm kepala aku ada beberapa tempat perlu dituju iaitu :

  • CARREFOUR, Subang Jaya
  • IKEA
  • JUSCO @ Mid Valley
  • TESCO

Byk tu...mesti Encik P kita kebosanan sbb kene temankan buah hati dia ni...hihhihiihhiiiii. Hopefully aku akan jumpa lah hadiah tu. Esok dah busy lah..maybe akan balik keje lambat. Sabtu plak lepas keje ada hal sikit. Harap2 ptg ni aku akan jumpa hadiah utk AYAHku tercinta....


Klah, ada something nk kene settlekan dulu...will update later k...