In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

23 October, 2008

Sakitnya....

Aduhhhhhh....sakit betul la kakiku ni. Otot2 kat pehaku menegang gara2 terlampau aktif bermain bowling last 2 days...Bayangkan lah sakitnya bila otot2 menegang...nk turun & naik tangga tu boleh amik masa tau sbb x tahan ngn sakitnya...haaaiihhhhhhh..X suka x suka. Just now tgh buat keje2 photocopy tetibe that mechine buat hal plak...hangin aku okkkkk!!!. Ntah ape yg x kena ntah..geram betul aku. Tu yg aku mengupdate blog aku ni...Tapi tu lah no idea nk cerita ape...P x der sbb g uruskan pasal his loan @ bank rakyat jln tangsi. So....sgt bosan ni sbb x leh BULI P...huhuhhuhuhuuuuu. Maklum lah pergerakan saya terbatas hari ni sbb saya mengalami KETEGANGAN OTOT....hihihihihihhihii


Balik ni nk singgah makan roti nan ngn ayam tandoori lah. Tetibe teringatkan ayam tandoori yg P makan tempoh hari...terliur plak. P has promise to bring me there....huhuhhuhuhuhuhu...Hari ni aku balik pukul 7 sbb masuk pukul 11 pg tadi...Tomorrow it FRIDAY...weehoooooooooo sekejapnya dah nk masuk friday kan. Cepat betul. Esok pagi ada meeting then petang join KT g open house kat Bank Rakyat Jln Tangsi...G makan2 lah. Dieorg buat majlis / jamuan hari raya...agak2 sate ada x????.....hihihiihiiihihihi.


K lah, nk sambung keje2 photocopy tadi...tinggal lagi 200 set kene buat ni. So....jumpa lagi....

Akan update later....kalau rajin lah.

HUHUHUUUUUUHUUHHHUUUUUUUUUUU