In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

22 October, 2008

Sekitar Bowling Tournament....

Last nite our club @ my office ada anjurkan pertandingan tenpin boling...Mmg seronok sgt sbb dah lama x main bowling ni. Nways hari ni kakiku tersgtlah sakit...biaselah kan org yg jarang bersenam ni mmg akan sakit2 bdn....hihiihiihihi....Smlm aku sampai lambat sbb kena tggu salah sorang my officemate tu...Kesian plak dia. Dia x berapa biase kat Summit Subang tu....Walaupun tempatnya x seGAH OU or Mid Valley tapi aku suka sbb x crowded sgt...


Btw malas nk cerita panjang2 sbb yg PENTING kumpulan aku menang walaupun akhirnya aku berdua jer yg tggal...Tu yg sakit gile kakiku ni. So, bwh ni photo2nya yg sempat aku upload...enjoy it!!!



Mr Presiden begitu TEGAS memberi ARAHAN...masa ni aku x sampai lg. Ampun Mr Presiden....Gue lambat lah...




Kena kaunseling ngn PENASIHAT KELAB, Datin Noorsiah....Maafkan kami Datin. Kami x sengaja....huhuhuhuuuhuhuhu





Kemeriahan pertandingan turut di rasai oleh spouse2 masing2....1st game masing2 agak lemah tapi masuk 2nd game masing2 baru menunjukkan taring masing2...cayalah !!!






P bersiap sedia ngn balingan mautnya....cayok P!





DDND gembira kerana berjaya menjatuhkan pin....bangga betul kami semua. Tetap aktif bersukan....





Tepukan semangat dari Datin Noorsiah pada Cik Linda kita......come on Linda, anda boleh....





Tgh berdebar-debar menunggu result ni....Apesal aku tetiba angkat tangan tuh??? Sengal betul la.




Inilah dia pemenang bagi Pertandingan Tenpin Boling 2008....KUMPULAN Rx TRA....huuhuhuhuhuhuhuhuhu....Betul2 x sangka sbb 1st game markah cuma 371 jer. Cuma 2nd game tu yg bagi TUAH sbb pointnya 502....weehooooooooo....Mmg x sangka okkkkkk !!!





Mr Presiden suka bangat dapat menang HAMPER....pas ni kasih sembelih itu HAMPER....hihhihihihihih





Pertandingan tamat jam 10.00 mlm... Sebelum balik kami amik gmbr beramai-ramai sebagai kenangan....




Pas da selesai semua aku pun teruslah balik...Masa otw balik umah tetiba perut aku berbunyi menandakan ia LAPAR....huhuhuhhuhuhu...Aku pun ajak P g supper kat salah satu restoran mamak kat Tmn Dato' Harun....Kat situ roti nan dia banyak sedapppp woooooo....Aku makan roti kosong & P plak order roti kosong ngn ayam tandoori....Sambil makan kami berdua layan tgk WRESTLING @ ASTRO...Aku ni mmg pantang lah. Aku suka tgk...Ala saje jer.


Then pas makan P sent me home...Reached home @ 11.00pm...Bdn aku dah mula sengal2. Sebelum ianya makin teruk aku telan penadol sebelum tido....Aku takut x terbangun plak nti...hihihihihihihi....


Itulah aktiviti malam tadi...Walaupun ramai x berpuashati ngn kemenangan kumpulan Rx Tra...Aku x kisah langsung...Lantak pi lah dieorang nk ckp ape...Next time aku dah malas nk agihkan kumpulan2 ni. Aku nk pass kan pada org yg berkenaan...