In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

10 September, 2008

2nd Day without him..

Ohhhhhhhhhhhh.......
Hari ni aku bangun sahur pukul 4.40am...
Sebelum tu kejutkan P bangun sahur....kesian die di perantauan...
Apelah yg die mkan mase sahur tadi...
Aku plak macam malas nk bangun...mata aku ni berat sungguh nk bukak...
Nways bangun gak takut nti kelaparan plak...
Aku bangun n g cuci muke & g panaskan air tuk wat air kopi o jer...
Pastu niat dulu then baru makan buah epal & roti john yg aku beli tuk berbuka smlm...



Perut masih kenyang sbb berbuka smlm makan nasi kerabu...
Tibe2 teringatkan NASI KERABU yg pernah aku makan mase kat TERENGGANU dulu...
Hurmmmmm dulu, mase kat Terengganu aku selalu g pasar mlm kat Seberang Takir tu tuk beli nasi kerabu kat satu kedai ni...
Nasi kerabu tu dijual oleh mak kepada my schoolmate. Mak Alif Faisal.....mmg sedap tau.
Sampai skrg masih teringat2...
Tu sebab aku masih kekenyangan lagi...
Tapi aku makan gak sikit lah....huhhhhuuuuuuuu



Pas da mkan terus masuk bilik sbb nk sambung wat keje menaip...
Ala keje ofis, aku bawak balik umah sambung buat...
Mase menaip tuh, mata aku ni mmg berat sgt2....
Pastu aku baring2 lah sekejap...konon lah kan.
Last2 aku terlelap...Sedar2 jam 6.45 am...Nasib baik lah x kesiangan tadi...
Aku solat lah dulu & lepak2 dlm bilik sambil berangan...



Then pukul 7.45am aku mandi & bersiap-siap ke ofis...
Hari ni pegi ofis sorang2 sbb P outstation lah...
Reached @ Office around 8.45am...Dlm kete tadi asyiklah menguap jer...
Penat dibuatnya....Ni pun tgh menguap gak ni...
Hurmmmmmmm x per jap lg aku nk g solat zohor dulu...
Sampai office aku call P tuk inform die yg aku dah sampai office...
Well masih tido rupenya cinta hatiku ni....



Biaselah kalau g outstation ni...mmg penat travel jauh2 ni....
Mahu x jauh kan....smlm ngn hari ni P di Kuantan,
Esok sampai jumaat di Kuala Terengganu,
& last sekali P g Kelantan hari sabtu plak....
Jauh tuh...dulu mase aku duk Terengganu, bile time raya jer
Mmg aku malas sgt nk balik N9 sbb jauh sgt...
Amik mase berjam-jam tau...X silap hampir 8 jam perjalanan.....
Sgt penat....


Miss him so much....
Nasib baik ada 3G hp...boleh buat VIDEO CALL...
Hilanglah rindu aku sikit....huhhuhhhuuuuuu
*GEDIK*


So, hari ni aku akan balik sharp pukul 5...Nk g car wash jap...
Cuci my little baby dulu, then singgah pasar malam jap tuk beli something...
Ala beli JUADAH berbuka lah....
Hari ni aku nk masak SUP AYAM for lauk bersahur esok pagi....
Mcm teringin sgt2...Nk makan ngn OAT...
Sedap ke? Selalu makan ngn nasi tapi aku nk cari kelainan sikitlah....
Nk cube makan ngn OAT plak....
Belasah jer lah...Kalau x cube mane tahu kan?



K lah, aku nk solat jap k...
Nti aku update lg....



Daaaaaaa.................