In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

18 September, 2008

feel bad !

Hurrmmmmmmmmm....
Mengeluh, mengeluh & mengeluh.....
Asyiklah mengeluh jer....



Batuk lg ni...X kose betul la. Mmg x larat betul. Sakit jiwa aku. Sakit dada aku. Segala-galanya sakit ni tau...mmg x larat. Esok da mula berpose kembali....yaahooooooo....So, malam ni aku nk masak sambal sardin lah. Hurmmmm aku nk makan ngn roti...


Pasti sedap kan? Esok berbuka di office. My office buat Majlis Berbuka Puasa bersama member2 WorldWellness....Haaaaahahahaha...pasti banyak makanan-makanan yg sedap2 kan...Tu confirm sbb my MD ni mmg cerewet ttg bab2 makanan ni. Die akan pilih yg sedap2 utk kami same2 menjamu selera....setiap tahun k makanan die sedap2 !



Today balik nk singgah SECRET RECIPE sbb aku nk makan BROWNIES die...tetibe teringat plak mase aku search dlm website die tadi....gilo? Mcm ibu mengandung plak kan? WHATEVER lah....P plak masih moody sbb x settle lg masalah die tuh...tatau lah bile nk settle...Aku malas nk nganggu die..Biar die ok sikit nti baru aku buat LAWAK ANTARABANGSA utk die...kang tetibe aku buat LAWAK die meroyan plak ngn aku...hihihiihihihiiiiii...x ke gilo namanyer.....However B ttp sygkan P!



Klah....tatau nk taip ape nih...ingat malam ni nk ajk P g pasar malam lah...Sajer g cuci mata...Tu pun tgk keadaan lah...

  • P dah ok ke belum?
  • Hujan ke x?
  • Rajinkah aku nk jalan2?
  • Aku dah fikir ke nk beli ape?
  • Mood aku ok ke?
  • Batuk2 aku ni buat hal lg x?
  • Nak naik moto ke or naik kete or jalan kaki?



Hurrrmmmmmmmm......k girlsssss...




Will update later k....



Nota jariku : ESOK gaji MASUK !!!