In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

24 September, 2008

Chili's @ OU

Haloooo......


Ape nk update ni kan...ohhhh lupe plak..Smlm aku janji nk publish gmbr2 semasa berbuka di Chili's @ One Utama....It's soooo ______ dunno lah....Nways sgt KENYANG. Tapi smlm jalan sgt2 lah SESAK okkkk...tension betul. Nasib baik bukan aku yg drive. Aku tumpang kete my BOSS....Tapi kesian plak tgk si Lina drive ngn keadaan jalan yg mmg SESAK. Kami sampai di OU jam 7.15 ptg...Berbuka dalam kete...hihihihihii....Kesian dieorang makan MENTOS jer. Thank's to me okkkkk sbb ada jugak bwk MENTOS tu...kalau x diorang berbuka ngn TELAN air LIUR jer tau....huuhhuhuhhhuhu




Keadaan jalan yg mmg sesak menuju ke One Utama....Bulan2 pose lah mereka jadi x sabar okkkk !!!....Yg pelik tuh, org x pose lagi kurang ajar. Eiiiiii geram tahap cipan smlm.....





Lina kene drive...Dah la die x familiar ngn jalan kat OU tuh...kesian die...Die main belasah jer..Nasib baik Aman ada....So x der lah kami sesat...huhhuhhuuuuuuu





Keadaan di bahagian belakang...all the guys duk belakang okkk...teruk betul. Bukan nk drive...Saje jer tau....Pastu siap nk bising2 sbb kate aku & Lina x alert ngn keadaan lalulintas.....terutama my boss tuh...eiiiiiii geram geram




P mcm biaselah kalau x driving, die akan menyibukkan diri die main game @ his hp. Die mmg x kisah ngn ape yg berlaku kat luar tuh sbb terlalu syok main game...haihhhhhh.....




Sepatutnya, kami ada dlm 13 org smlm & kalau boleh nk duduk 1 table tapi disbbkan aku & team yg dtg lambat ni terpaksalah berpisah n duduk meja asing2.....hihihihihihi...Dah lah duduk depan BAR die...bosan betul. Mmg bising tau mase tuh....very crowded kat Chili's, One Utama smlm....RIMASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS tau. Tapi rimas2 sempat gak lah aku berposing...hhiiiihiiiiii....


Here we go gurlzzzz......



3 of us....Tgklah P tuh...Mata mesti macam tuh...Aku plak yg Gediksss sikit...Sajer je. X nak org perasan aku ni x sihat...huhuhuhuuhuhuu...Nmpk debab kan pipi aku tu???




Tgh menunggu makanan kami sampai....Perasan x belakang tuh byk kan botol2 arak....bosan betul...Nasib baiklah hidung aku tersumbat kalau x mmg loya tekak aku bau ARAK tuh....cehhhhhh...



Aman yg tgh kebosanan...Awek dah balik Trg lah. So die sorang2 jer...Tu yg muke macam tuh...sian Aman..




Sesi MELANTAK....mula2 kami kerjakan CLASSIC NACHOS dulu.....Sdap jugak lah.Tapi bile dah sejuk x sdap...Kene makan panas2 baru syokkkk.....





Sedap tau classic nachos ni...aku makan sampai 3 slice...hihihihiihih...tapi lama2 makan mcm MUAK sikit lah....Nways sgt SODAP okkkk. (berkilatnya muke aku.....boleh buat CERMIN plak...hihhihihihihi)



Lina ngn aksinya....aku yg suh die berposing..Tapi Lina mcm kaku sikit...hihhihihihiiii..


:: Classic Nachos ::





: BBQ Ranch Burger, my dishes & P. Order sampai 2 tapi rotinya aku x larat abiskan...sampai nk terkeluar tau balik....mmg sodap. ::





Chicken Mushroom...Lina punye dishes....Nmpk menyelerakan betul....Tapi bile makan byk2 mmg akan MUAK....x kose betul lah...




:: Sesi suap menyuap....my boss ngn tunang die lah..... :: Aku x lah nk bersuap-suap ni depan2 kawan...nti P ckp aku ni buang tebiat plak? P mmg x suke mcm tu...die rimas...hahhahahahaha...Aku plak bukan lah jenis gedik nk suap2 ni....