In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

12 September, 2008

Gulai Tempoyak !!!

Salam everyone...


So entry aku tu mcm ape kan???
Nama masakan tuh....
Smlm berbuka pose sorang2 kat umah...
Aku sempatlah masak bubur ayam...Sebelum tu aku g car wash...
My little baby nk mandilah...kesian die comot sgt...

Reached home @ 6.10pm...Solat dulu sbb tadi aku terus balik je...
Lepas tu baru lah aku masak bubur ayam...
Smlm juadah bebuka aku very SIMPLE....sbb sorang2 jer kat umah....uhuks!!!
  • * 2 biji kurma
  • * bubur ayam
  • * Buah epal
  • * Air Sirap laici......aku x letak air batu lah....

Pas dah berbuka tu, makan bubur & aku solat dulu....Da solat aku terus ke dapur balik tuk masak gulai tempoyak...
So aku masaklah gulai tempoyak tuk bersahur esok....
After 1/2 gulai aku masak, barulah aku mandi....hihhhiiiiiii....


Pas mandi aku pun makan lah epal tadi sambil tgk forum perdana @ TV1...
X der cite best lah mlm tadi...Nk tgk cite 'KEKASIHKU SERU' tu...
Oooooohhhhhhhh tidak lah mak oiiii....aku ni penakut lah...
Dah lah sorang2 plak tu...X kisah kan..walaupun bulan ramadhan, semua syaitan telah diikat tapi persaaan takut aku tu mmg aku leh nafikan....hhihihihiiiii...


Malas la nk taip panjang2...
Bwh ni gulai tempoyak yg aku masak...
Aku masak pekat sikit...& agak PEDAS....hahahahahaaa...







Close up sikit....aku letak udang...terangkat bila makan ngn nasi panas....



That's it.....
Nk resepi?.....boleh nti bagi email add, then aku emailkan pd sape2 nk cube masak...