In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

19 September, 2008

Gaji SUDAH masuk...

Yaaaahoooooooo....
Gaji SUDAH masuk...yeah yeah yeah....
Bukan main excited bile tahu GAJI dah masuk ni....
Awal gile kan....Next week plak dapat DUIT RAYA....Yaaaahhooooooo
Shopping...shopping..shopping....




Hurmmmmm tapi ada satu masalahnya....
Bila gaji masuk awal ni, kenelah BERJIMAT CERMAT sampai hujung bulan depan....
Bayangkan kene bertahan 1 1/2 bulan tau sebelum next GAJI masuk...
Nasib baik lah duit aku bulan lepas masih byk lagi.....yahahhooooooo...
Atleast boleh lah cover sikit.
Satu lg aku dpt BONUS from AMAN....waahhhwahhhh...lagi lah x ingat DUNIA...
Betul2 murah rezeki aku bulan ni....
Alhamdulillah.....




Esok aku keje sampai pukul 1ptg....Pas keje terus g Jalan TAR tuk shopping....
Aku kene belikan baju raya for my youngest sister & my father...
Mak aku punye da siap awal2...Cume kene carikan BROOCH jer tuk die...
Hurmmmm ohhh terlupe adik lelaki tunggal aku...Aku nk belikan KEMEJA tuk die...
Sebagai GANTI duit raya...Lagipun die dah berkeja kan...X pyh bagi duit raya lg...




Tahun ni yg dapat duit raya dari aku cume :

  • Ayah
  • Mak
  • Qila
  • Anak2 kawan aku & cousin aku yg berumur 7 tahun ke bwh jer okkk!!!
  • Anak buah aku...Ehhhh belum deliver lg la....hihihihhiii



Tahun ni aku kene berJIMAT sbb aku kan nk KAWIN...hihihhhiiiiii...So kenelah ikut BUDGET...Xleh terlebih BUDGET...



Well....Ape lg nk taip ni...have no idea lah...
Klah jap lagi nk kene ready tuk majlis berbuka puasa...