In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

12 September, 2008

Kesian MY LITTLE BABY...



Hurmmmmmmm.....
Kesian ngn my little baby....
Something happened pada die this morning....aku lagilah terkejut bile tgk tadi....
Cube teka ape maksud gmbr atas tuh???
Tahu ke???.............



Mule2 mcm ni....salah sorang my officemate panggil aku & ckp yg plate kete aku tercabut...



APE?????...plate kete TERCABUT????



Aku mmg dah cuak dah sikit....So aku kuar office & tgk ngn mata kepala aku...
A'ah lah dah tercabut lah...mcm mane boleh tercabut ni...
Rupa-rupanya gam die dah x kuat lagi..
Ingat pasal gam jer....
Satu lg msalah lain...patah plak plate tuh...
Aduuuissshhhhh mcm mane?




Aku amik Plate kete tu bwk masuk office...
Aku kasi bersihkan sisa2 gam lame sebelum aku tampal double tape...
Then aku mintak bantuan dari Aman utk tampal plate tu balik....
Mcm lah x leh buat sendiri....hihihihihiiiii
Saje je sebenarnya....Thank's AMAN a.k.a AZMAN.....

Bawah ni gmbr2 yg sempat aku snap tadi....
Nmpk tuh dah patah plate keteku....uhuks!!!!





:: Dah patah ::


:: Cube sambungkan balik ::




Dah settle keje2 tampal menampal double tape tuh...
Skrg keje2 tampal plate ke tempat asalnya plak....





:: Sebelum AMAN tampal semula plate yg telah 'diubahsuai'.... ::



:: Tu die AMAN tgh gigih membantu aku menampal kembali plate keteku ::


:: & this is last touched up from us....Kene make sure tampalan tu betul2 kukuh tau ::