In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

06 September, 2008

Update !!!

Helo darlings.


Hurmmmm smlm x sempat update sbb keje melambak plak.
So today aku sempatkan jgk update walaupun byk keje nk wat.
Well, smlm aku berbuka sorang2 kat umah...
My housemate balik lmbt...


Juadah berbuka smlm sgt ringkas...semua aku beli jer.
Malas nk masak2 lah...Lagipun smlm perut aku meragam...
Perut berangin jer sampai nk berbuka...
Kuar ofis agak awal takut tersangkut dlm kesesakan jalan raya...


Sebelum P sent me home, kami singgah di bazaar tuk beli juadah berbuka.
Sampai jer P terus ke gerai yg jual mertabak...Kesian P, da masuk hari ke 5 berpuasa
barulah die dpt makan mertabak...
Bayangkan punya ramai manusia smlm...beratur panjang...
Nasib baik sampai awal sikit...so, finally P dpt gak mkn mertabak...


Kemudian kami terus mencari juadah ape lg yg nk dibeli...
P belikan roti john tuk aku. sedap jgk roti tuh...
Byk gile letak mayonis & sayur....l luff that...
Pastu jumpe popia goreng plak...beli la.sbb favourite i tuh...
Jalan lg then teringin nk makan laksa penang plak...so beli lah...
Gilo beli byk2...yelah selalu housemate ada. Tapi aku mmg x jangka plak dieorang balik lmbt...
Kesian aku makan sorang2 smlm...teringat my parent kat kg...


Reached @ home around 6.10 pm...
As usual kene sms to P yg aku da sampai umah...
Pastu aku lepak2 sambil tgk TV. Lagipun awal lg nk prepared juadah2 tuh semua...
Suddenly aku tertido...mengong tul la...
Then aku terjaga sbb mimpi jatuh bangunan...lg mengong...
Nasib baik mase tuh baru jam 7 pm...


Boleh MIMPI siang2 buto...gilo!


Aku bangun terus g masak air tuk buat teh o...
Pastu hidangkan mkanan atas meja...sedey sedey sbb kene berbuka sorang2...
Lg beberapa minit nk berbuka P sms aku & wish " SELAMAT BERBUKA B ".
Hurmmmmm aku tersenyum & reply his sms back...


So, waktu azan berkumandang aku pun terus cuci tgn & bace doa berbuka pose serta doa makan..So, makan lah aku sorang2....uhuks!!!



Ala....mcm x der mood la nk taip lagi...malas tahap gaban plak ni...
K lah tu lah cerita pasal aku berbuka sorang2 kat umah smlm....
Ptg ni aku & ' geng2 mamak ' akan berbuka pose di Umah Car9....
So, pas abis keje aku terus ke Selayang la...
Kene bantu Kak Zura memasak...huhuhhuhuhuu...
Die x sihat tu...so kene bantu lah KAKAKku ...sian die...


K lah girlsss...see next monday k...
Will updates more on monday...

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............