In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

18 September, 2008

Batuk oh batuk...

Hishhhhhhh.....
Sgtlah geram ngn batuk ni....bile batuk tu, kat tekak tu gatal2 okkkk!
Mmg terSGTlah geram ...aku batuk sampailah termuntah-muntah...mmg x larat betul smlm...Kepala pening2...ngn hidung tersumbat...
Ya allah lengkap semuanya....



Smlm kan cuti...So cadangnya nk g survey brg2 hantaran kan?
Last2 aku duk umah jer sampai petang....
Tgk DVD cite 'ALIEN vs PREDATOR'...then tukar plak cite lain...
Naik jemu plak rasenya duk umah ni...



My housemate kuar g shopping kot...
So aku sorang2 kat umah...tgk TV pastu tido...
Bangun jer perut lapar then makan plak...
Maklum lah masih x berpose...hihiiihhiiiii....Pas melantak aku makan ubat plak.



Mule2 mcm nk kacau P...sajer call & borak2 ngn die...
Tapi die tgh menghadapi 'KONFLIK' ngn something...hihhhihihiiii...
So die mmg tgh TENSION, jadi aku x der lah kacau die sgt smlm...



Pas makan ubat mata aku mmg terSGTlah berat...Ngantuk gile okkk !
Last2 aku tido...Sedar2 si P call ajak kuar berbuka pose di OU.
Aku ni yg blur2 ckp ok jer...Pastu aku mcm terJAGA dari LENA....
Ape yg P bagitahu aku tadi...Aku ckp ok tu ok tuk ape???



Last2 aku call die balik & tanye P balik...
Pas P explain barulah aku faham...hahahahhaaaa...lawak betul lah...
Gara2 ubat selsema & batuk aku jadi betul2 MAMAI smlm....




Pukul 5.00pm P amik aku kat umah...So have to picked up Car9 & his son dulu
kat Selayang then barulah ke OU...
Car9 ajak berbuke pose di Sri Melaka, One Utama...
Yg pergi semalam cume kami berlima jer...
Aku, P, Car9 with his son, Midi ngn Dania & adik ipar die....
Wife si Car9 & Midi x join sbb masing2 ada hal...
Kak Sha kene g JB & Kak Zura plak kene pegi Majlis berbuka pose di luar...
So, kami2 jer lah yg pegi berbuka sama2...



Sampai jer kat Sri Melaka, Midi dah siap2 duduk kat meja...
So kami pun join borak2 & tgk2 dulu menu sebelum aku order..
Ala x byk sgtlah makanan die...Semuanya yg basic2 jer...
So bored...Gilo?



Last2 i have no idea nk makan...
Aku terus jer order 'NYONYA FRIED RICE' & Barley suam jer. Sbb mcm tu jer yg sedap...
P plak order 'BELACAN FRIED RICE' ngn Apple Juice...Yg lain2 tu aku x ingat dieorang order ape....Yg kesiannya si MIDI...die order paling awal tapi die dapat paling last sekali...sgtlah kesian...Tension betul die smlm....Makanan die x lah sedap sgt pun...Pastu service dieorang very POOR...lembab betul !....



Pas da makan kenyang2...kami pun jalan2 sambil cari pasal kat dlm OU tu....
Ni antara photo2 yg sempat aku snap smlm....



Dania wif PAPA die....Nasib baik smlm Dania x buat hal....kalau x kesian PAPA die




Ni plak Mat Aris...Mat Aris x sihat smlm..Die demam & batuk2 mcm untie fa jugak...Kesian aku tgk die batuk smlm...Makan pun x lalu...So DADDY die terpaksa melayan kerenah die smlm...That's y lah aku mmg saluted kat DADDY mat Aris ni....
TAHNIAH BRO !!!




Aku dan DIA...hahahahaaaa...tgklah P tuh, time nk bergambar berDUA mesti buat muka mcm tuh...tension betul...Dah nmpk mcm aku 'OVER' kan ??? haaaihhhhhh





Pas da puas tgk persembahan tuh, kami pun balik...
Aku kesian tgk si Mat Aris tuh...batuk2 x berhenti-henti...
Last2 aku ajak P balik...So kami kene hantar Car9 & Mat Aris ke Selayang dulu...



So, itulah dia cerita pada cuti umum.....
Hari ni macam malas nk keje....
Hhuhuhuuuuuuuuu....



K lah tatau nk wat CLOSING sbb blur lepas makan ubat ni...



SAYONARA !!!