In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

19 September, 2008

Mertabak Pak Lang

Smlm aku balik awal sgt2...xder lah sebelum masanya...
Mcm biase aku kuar dr office jam 5.05pm mcm tuh...awal kan?
Tujuan sbb P nk beli MERTABAK PAK LANG...
Die mmg kepingin sejak 1st day berpose lg...
So smlm mase sampai kat kedai tu, org yg berbaris adelah dlm 2 3 org mcm tu...
So kami cepat2 lah berbaris....bwh tu org2 yg berbaris tuk beli mertabak Pak Lang....termasuklah buah hati saya....hihihhhiiiii...Aku plak jadi PAPARAZI jer...




Mertabak Pak Lang mmg terkenal di Tmn Dato' Harun, PJ. Pak Lang berniaga di sebelah Masjid Tmn Dato' Harun....P ckp mertabak Pak Lang mmg sedap sgt2...Tu pasal lah ramai org berbaris sbb nk beli mertabak tu...Satu lg mertabak Pak Lang harge die cume RM2.50 sekeping....murah kan? Mertabaknya cume 1 jenis jer. Rasenya ayam je kot? Ntahlah rasenya lah....Pastu tebal pun tebal tau...& yg paling penting rasenya mmg sedap...Semlm aku pun beli gak...aku beli 2 keping...amik ko! Yelah sbb ssh nk dapat kan...Alang2 dah beli tuh, aku terus beli 2 keping...Puas hati aku...Hhhuhhuhuuuuuu....So, kpd sesiapa yg nk rase boleh lah pegi ke gerainya...Kene pergi awal kalau x confirm HABIS...hihihhhihihii....



Inilah die MERTABAK PAK LANG....mmg sedap. Walaupun aku selsema & deria bau & rase aku terGANGGU kan...tapi aku balun jugak sbb sedap....hahahahhahaaaa.....