In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

26 September, 2008

Keje lor


Hi dears,


Hurmmmmmmm...today start berkeje kembali. Smlm aku EL sbb aku x larat sgt nk bangun g keje...Kepala aku berat betul nk angkat. Berpuasa setengah hari sbb tengahari tu aku berbuka sbb mmg dah x mampu nk berpuasa....


Lepas bersahur aku tido balik...Bile jam berbunyi jam 7.30am aku rase kepala aku berat smcm...aduhhhhhhh nape la ngn aku ni. So, aku terus call P & bagitahu die nk masuk lambat...kononnya lah kan. Tapi P ckp x payah dtg keje terus...Die tahu aku mmg x sihat cume aku ni DEGIL sgt. Pas da bagitahu P aku terus sms my boss & informed to him yg aku mgkin M.C or EL...x tahu lagi...Then aku berusaha tuk bangun jugak..sbb nk pass kunci BDT's room pada Linda...So x payah lah P nk bersusah payah dtg amik kunci bilik tu kat aku...




Pas da buat semuanya, aku pun sambung tido balik...mmg mate ni x larat langsung nk buke sbb ntahlah....macam org ketagih plak...

..

...

....

.....

......


Sedar2 jam ha hampir pkul 12.00 tgh....Ya allah lamenya aku tido....Tu pun aku tersedar sbb kepanasan...hihihhhhii...Aku terus bangun & mandi manda....Badan masih panas lagi, tapi aku ttp mandi lama2 tuk hilangkan panas badan aku ni....Pas mandi aku lepak depan TV sambil batuk yg x reti nk berhenti tuh...aduhhhhhh sakit betul dada aku...



Tetibe....hp berdering...ala sapa plak yg call ni..No office yg appear plak tuh...Aku angkat & dgr suara P...Die tanya dah makan ubat ke belum...Aku ckp belum sbb aku berpuasa...Die pun kasi CERAMAH lah sekejap....


P : Kan B demam..X yah lah puasa. Ubat tu kene abiskan. Nti x leh beraya plak


Aku : Hurmmmmm masih boleh tahan lagi...*tipu sebenarnya, x nak bagi P risau*. Ala kalau B x tahan B berbuka lah P...Jgn risau lah.


P : Ala mcm lah P x tahu...Dah dah...skrg B g berbuka & makan ape yg patut...Lepas tu jgn lupe makan ubat...Nti B rehat jer k.


Aku :Huuurrmmmmmmm yelah yelah...jap lagi b makan.


P : Nak makan ape tu? Nk masak ape nanti? Mkan lah nasi sikit k..pastu baru makan ubat.


Aku : Ala B x der selera lah P...tekak ni rase tawar jer. Tgklah kalau b terajin, B goreng mee jer.


P : Hurmmmm oklah...janji B makan K...satu lg jgn lupe ubat kene makan...jgn buat2 lupe plak.


Aku : Yelah....nti b makan...x lupe punye...


So, pas dah letak phone aku baring2 dulu...aku tertido plak..Sedar2 jam 2.00 ptg...Badan dah panas balik....aduhhhh aku bangun & g lah goreng mee sikit...untuk alas perut. Walaupun tekak rase tawar tapi makan jugak sbb nk kene makan ubat lepas ni....Pas da settle semuanya aku pun baring depan TV sambil tgk cite 'PUTRI SALJU'...ala cite INDON...cite dongeng...ntah ape2...last2 aku terlelap lagi sampai lah pukul 5.30 ptg...hahahahahaaa...smlm keje aku tido je. Badan rase lemah gile...Yelah asyik tido jer kan....Aku bangun terus mandi...sbb badan dah melekit-lekit.


Malamnya plak aku ajak P g pasar malam...sajer jalan2 nk kuarkan peluh & execise sikit..huhhhuhhuuuuu. Aku cume beli nugget for sahur nti jer. Aku g sekejap jer sbb P ada hal ngn kengkawan die. So, pas die dah hntar aku balik umah, die terus jumpe his friend kat umah Aman...


Hari ni aku berkeje mcm biase. Mood nk keje mmg dah x der. Sbb nk beraya dah ni walaupun x sihat...Agaknya 'DEMAM' ni nk aku berehat jer kat umah kot...x kasi aku berjalan raya nanti....uhuks!!!


Klah, aku nk kene drafkan 1 surat ni...tetibe plak management minta drafkan 1 surat tuk member2 yg join AJW...pape lah kan...


K lah... ADIOS !!!